Mina första smycken.
Oj, vad jag har fastnat för att göra smycken. Här är mina första örhängen och armband! Ganska enkla smycken men det är också vad jag föredrar att bära så det kändes logiskt… 
Nu måste jag bara lyckas med bedriften att sluta shoppa pärlor och grejer, jag har säkert lagt ut 800 kr inom loppet av fyra dagar!

Fina smycken du har gjort.
Javisst är det märkvärdigt hur mycket pärlor man plötsligt upptäcker att man absolut behöver när man bara skulle ha en sort egentligen
tja men det är så sant som det är sagt deluxe att det enkla är ofta det vackra, och du har gjort fina och lättburna smycken
!
(dom påminner mig mycket om mina egna första förutom det att dina ser mycket proffsigare och snyggare ut i anslutningar och sådär än mina var
)

Dina smycken är jättefina, gillar dina örhängen
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Fina smycken.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Instämmer med de andra, fina smycken.

Väldigt fina, och tycker inte alls dem är enkla, ja kanske enkla att göra men ser inte enkla ut ser fina och genomtänkte ut 
Keep up the good work 
Medarbetare på Science Fiction

Jättefina!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Jättefina med fina färgkombinationer

Tack, vad snälla ni är! 
Jag har redan pillat ihop ett gäng till men dom har jag inte fotat än. Och några av dom guldfärgade är inte ens värda att ta kort på för metalldelarna tappade färgen innan jag ens hunnit montera ihop dom. Hrrm.

Fina smycken, gillar inte minst de med lila pärlor. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Jättefina smycken

Jag instämmer helt, dina smycken är jättefina! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Fina och skira smycken 
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Instämmer med alla andra.

Vad ska man ha som signatur tro?

Jag med!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Håller med, jättefina smycken
. De med lila knorr inuti är mina favoriter.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis