Mini verktygen
Tjola hej, Någon som har dessa underbara verktyg i sitt förrådngnstans och som kan svara på en liten fråga angånde kvaliteten.
Köpte för ca en månad sen dessa söta små verktyg som har varit fantastisk a tills nu, när jag skulle prova den nylonkäftade, den ramlade isär, eller ja det som är lindat runt och ena nylonkäften va borta, jag trodde tills för ngn dag sen att det skulle va så tills jag tog mig en närmare blick på en bild
.
Har varit i kontakt med sajten där jag har inhandlat det, och sagt det om mitt lilla problem i så dem kan kolla i deras andra sortiment.
+ jag har alltid en tendens att få måndagskvalitet 
Medarbetare på Science Fiction

Vilka miniverktyg är det du menar? Jag tror iofs inte att jag har dem för jag har ingen med nylonkäftar. Men det är ju svårt att svara på frågan om kvalitet om man inte vet varifrån dina kommer, för det finns flera som säljer miniverktyg. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis 

colour id från bead smith :)
Men det löste sig, fick en ny nylonkäftad :)
Medarbetare på Science Fiction
Jo men miniverktygen finns i flera olika kvalisorter. Det finns något set som har bättre kvalite o är dyrare o några set som är sämre kvalité. Det setet som jag köpte är nog color-ID men den i ett fodral o personligen anser jag dessa verktygen som rent usla. Tänkte att det kunde vara bra o ha en sats mini-verktyg för att ha med sig om man skall iväg någonstans, men jämfört med de vanliga verktygen så är dessa ett nerköp. Detta har ju inte att göra med butikerna som säljer mini-verktygen eller de vanliga verktygen att göra utan det har ju att göra med Bead-Smith som ju är leverantören o tillverkaren av dessa verktygen.
Jag vet att många sagt att Bead-Smith´s verktyg är kassa men jag håller inte med för jag har haft alla mina verktyg sedan jag startade med att pärla o de har hållt helt perfekt. (vanlig storlek med lila handtag o så har jag även en sats med de ergonomiska) Däremot har de ju billigare set o dyrare set o jag tror att man skall se upp för att köpa billighetsvarianterna. Däremot de här miniverktygen i Color-ID serien ger jag inte ett jota för, men det är ju min personliga uppfattning.