Marknader i Sverige?
Har funderat lite på om jag kanske skulle testa att sälja mina smycken på någon marknad, har alltid velat prova det någon gång och nu kanske jag har varor som folk vill ha. Sökte runt på nätet lite men hittade inte så mycket om marknader tyvärr.
Är det någon här som är van knalle eller vet vart man hittar en förteckning över marknader? Nu är det väl inte så bråttom, de flesta marknader är väl på sommaren men även någon julmarknad hade ju varit kul. Vad tror ni om att sälja sina smycken på det viset också, bara som en kul grej och lite extra inkomst?

Här finns en hel del marknader, du kan kolla på tomer.se, kolla på de olika kommunerna och/eller deras turistbyråer, sök på t ex marknader och så ett stads eller bynamn så kanske du får napp. Om du vet något företag som allatid står på marknader, typ karamellförsäljare, kolla deras hemsida så brukar man få reda på en massa olika marknader. Sen gäller det att hitta någon att anmäla sig till oxå
Lycka till
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!

I mitt letande efter fysiska pärlbutiker så snubblade jag över denna lista, det är Pärlfeber som lagt upp en lista där de anmält sig/skall vara med.
Lycka till!
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis 

Tack för tipsen, verkar väldigt bra. Nu ska här planeras och beräknas om det är värt att försöka…