Pysselträff idag; *TJOHOOO*!
Om en timme åker jag iväg till Umeå på pyssleträff; *Yippie*! Lite trött (ont i rygg o nacke, rackarn´s också…samt att jag vaknade när Gubens älgjaktsväckarklocka satte igång att prata. Ska bara fixa ungarnas frukost, se till att tonårssonen o tillika barnvakt i helgen kommer sig upp ur bädden o inte somnar om…o sedan åker jag! Har beställt ett gäng m pärlor o lite annat…alldeles för lite men vad gör man när man inte har några pengar.
Tar med mig ägg o bacon…det kan man leva länge på, sedan hoppas jag på kvällsfika hos min systerdotter som jag ska sova över hos. På söndag får jag klara mig på fikat där. Spela roll…jag ska ha *kul*!
Önskar er alla en trevlig pysselhelg! 
Hoppas ni får en mysig pysselhelg!! Egentligen inte långt till Umeå, men, men….
Back on track! Eller…nästan, mådde pyton i huvudet på lördagen. Rygg o nacke tog stryk av att lyfta allt vatten från tvättmaskinen när jag körde 4 tvättar på raken innan avfärd. Väl på kvällen hos min systerdotter var det bara att konstatera att jag även höll på att bli förkyld. Mådde bättre igår men hemkommen fick jag lov att acceptera diagnosen urförkyld! Ont i halsen, hurrven o lite småont här o där i kroppen.
Lärde mig iaf vad distresser är o hur man använder dem (scrapbooking) samt fick kläm på spiral rope…tror jag iaf. Jag har kikat på IN lite men fick inte till hur man skulle "länka ihop" så att det blir en spiral men nu vet jag. Kunde inte testa då jag inte hade material o hade slut på pengar (konstigt…) men jag ska testa här hemma.
Gjorde ett gäng hÄnglar (ska skicka efter "riktiga" kjolar nu, jag anv minihjärtan i helgen, sött det med) + mobilsmycken. Det bidde även en liten armlänk m hängen i barnstorlek. Ska försöka fota imorgon, orkar inte ikväll.

Oj, krya på dig MaMaMade, hoppas att förkylningen blir kortvarig. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis 

Tråkigt att bli dålig lagom till en pysselkväll, men du fick ju alla fall lite kul att göra. Krya på dig!
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries