Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlor-tråd
Läst 6212 ggr
Anki62
0

Butiker i Uppsala???

Hejsan!!!

skulle gärna få lite tips var det finns pärlbutiker och smyckestillbehör i Uppsala !!, vet att det finns en hel del på Uppsala färg , men har hört att det ska finnas fler ….+    tips om second hand butiker

Anki Kiruna

leja
0

Det finns flera, de jag brukar besöka ligger dels på drottninggatan. Man går mot Carolina Rediviva och över ån från centrum. Kommer inte ihåg namnet. Korall ligger på Svartbäcksgatan, om man kommer på gågatan så är det precist över st johannesgatan. Sen finns det en butik som heter något med hobby, som ligger mitt emot stadshuset där gatan byternamn från drottninggatan till vaksalagatan.

Sen ska det finnas någon till, men dessa ligger centralt.

Second hand butiker, det finns två Myrornas, en centralt där gågatan tar slut, men åt motsatt håll från pärlbutiken. Sen en på sysslomansgatan, mitt emot Luthagenslivs. Där ligger också Sirius loppis på skolgatan, mitt emot Myrornas,kan man säga. Man ser från den ena loppisen till den andra. Röda Korsets butik ligger i boländerna, så det är en bit bor. Det är de jag brukar besöka, men det finns säkert fler.

Ledsen att jag har lite svårt att komma ihåg namn och adresser. Men det finns säkert fler här som vet.

Flört

Vad ska man ha som signatur tro?

LeeAnne
0

Pärlaffären på Drottninggatan heter Pärlboden och har ligger på nummer 9. De har en massa trevliga kurser också Cool

Korall har adress Svartbäcksgatan 19.

De andra butikerna som ni pratar om känner jag inte till eftersom jag hört att deras utbud är begränsat och de inte ligger direkt i smeten.

mialycktman
0

Pärlboden är en hit!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.