Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: medlemsgalleriet
Läst 2029 ggr
shigne
0

Pärl-hjälpare???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser oftast mitt pärlbord ut när jag pärlat färdigt - lampan har värmt platsen och det tycker våran kisse (Lina) är alldeles utmärkt skönt!!

Tigris
0

Så kunde det se ut hos mig också tidigare innan jag skaffade ett lock att lägga över pärlbrickan. Glad

Jag tog ett överblivet lock från en större plastback (En sån där Hammarplast med flärpar på sidorna som man klämmer fast locket med) och gömmer mina pågående arbeten så att katterna inte ska gå loss på dem. Pärlmattan är tydligen väldigt skön att ligga på…

Cessy
0

Jo pärlmattor är rena kattmagneterna. Här brukar jag lägga några tidningar ovanpå för att gömma den jag sitter o jobbar vid, för jag är ju inte så duktig att jag plockar undan allt jag håller på medSkäms

Lina är en jättefin kattmadamGlad

monsi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vacker kise.

Min lilla Häxa försöker sno tråden för mig när jag håller på.

Hon klätrar upp på stolen o sen glider hon över till min axel o ner i knät där hon snabbt o lätt tar tag i tråden o drar, helst ner på golvet o i full fart med tråden i munnen.Skrattande

Konstigt nog lämmnar hon sakerna i fred om jag inte är därObestämd

Men snart förstår hon nog att de är kul fast matte inte är därSkrattande

på bilden inspekerar hon mina inköp o kollar packningen hi hi1

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Smyckestillbehor
0

Men så mysigt! Skrattande

www.smyckestillbehor.se - missa inte allt nytt och intressant!

maneki
0

Så söta! Kyss

Jo, kattmagneter i allra högsta grad, de där pärlmattorna. Tidigare hade jag min pärlmatta på ett bord ovanför ett bärbart element så där blev riktigt varmt o gosigt om vintern. Randa älskade det! Jag? Inte fullt lika mycket när pärlorna som låg på den puttades ned på golvet hela tiden…

Men vi har ett pärlrum/hobbyrum o dit är dörren alltid stängd så ingen risk att de härjar fritt i alla fall. Då hade det tagit en ände med förskräckelse!

Annars tycker jag fotograferingen är "värst", när de liksom känner att de inte är i centrum, att mattes blickar bara är riktade mot nåt tramsigt smycke istället. Då ska man upp o hoppa. Gärna med skitiga tassar på det vita pappret, som används som bakgrund/underlag. doh