Ny pärlare!
Hej, ny pärlare sedan i våras skulle gärna vilja veta om jag är på "rätt spår" av er erfarna pärlare.
Titta in på www.nogg.se/lyckomia 
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Hej! Å välkommen hit…. Var in o kikade på din sida, fina smycken och lätt att hitta där - men en sak som slog mej, det var lite irriterande det där regnet på din hemsida. Det var svårt att koncentrera sej på dina smycken..
Hos vem har du din hemsida??? Den var gullig..
Fin sida o fina smycken, men håller dock med Shigne om att regnet känns lite störande. Välkommen hit

Välkommen hit Mia
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!

Välkommen! Fina smycken! Det regnet som nämns i #1 och 2 syns inte i Firefox, bara i internet explorer, så det är nog något som inte ska vara där. Kan det hänga ihop med rubriken och dess rörelse? 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
ommok Det brukar vara den skillnaden mellan dessa två webbläsare…. Mina hundars hemsida har några löv som faller, men det syns inte i Firefox, men däremot i Explorer! Visste jag inte förrän jag själv bytte till Explorer….

Fina smycken!
Välkommen hit!
Hej alla nya vänner!!! å va kul att få sån possitiv reaktion…………..regnet på hemsidan är nu borta! kände väl för det just då den dagen, kanske en pärlboll som strulade:)
Till shigne: Hemsidan har jag hos nogg.se
Ska på mammas 70 års kalas, kommer tillbaka senare.
Mia
Lyckomia

Välkommen hit och lycka till med ditt smyckesskapande. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Fd Paerlugglan
Välkommen hit!
Välkommen hit
Vinkeli vink och välkommen hit! 

SNygg sida och välkommen.
Vad ska man ha som signatur tro?
välkommen hit
, önskar jag orkade göra en så fin sida
. och önskar jag fick tummen ur att testa ett sånt där härligt livsträd nån gång
!

Hej o välkommen till forumet! 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Välkommen hit. Jo, men det där regnet är det inte en sån"disaster of the day" funktion?
Nogg.se har jag också min blogg på och det är suveränt enkelt och smidigt, och dessutom helt gratis, Kan rekommenderas,.
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
#15 Nej man kan välja, nu har jag hjärtan-klick istället.
Visst är nogg.se bra!
Lyckomia

Hejsan å välkommen till forumet! 
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/