Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlcaf-et
Läst 2261 ggr
jo79
0

Hej ny med fråga!

Hejsan!

Provade köpa ett armbands kit på panduro och tyckte det var kul. Nu har jag köpte lite olika pärlor och wiretråd och tänkte prova göra något själv. Hade en idé på två olika armband… nu har jag köpt grejor för 600:- det blev dyra armband Skäms fast det klart det blev ju material till säkert mycket mer så jag hoppas jag kommer att fortsätta gilla det här. Skrattande

Men hur gör man med ändarna när man ska sätta fast själva låset, gör man bara en ögla av wiretråden genom klämpärlan och klämer åt med plattång?

Finns det någon sida med beskrivningar på sånna här enkla nybörjar grejor?

/Johanna

[kissidor]
0

som jag tolkar det du skriver så är det rätt johanna Flört. du kan ju kolla så det stämmer som du tänker dig det tex här: http://www.pagoni.se/ titta under "smyckestillverkning" i övre menyraden så ser du bra förklarande bilder på det momentet!

hoppas också du kommer att gilla detta lika mycket som vi gör Skrattande, för då har du mååånga timmars kreativ glädje och avkoppling framför dig Flört - välkommen hit och fråga på bara om du undrar Glad!

Fru-Parla
0

VälkommenGlad

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

53goran
0

Även jag säger välkommen hit.

jo79
0

Tack så mycket!

Ja precis det momentet var det jätte bra förklaring.

En fråga gubben min skulle vilja ha ett halsband med svarta och orangea pärlor. Någon som har ett tips på runda eller cylinderformade som matchar varandra, det ska gärna vara en stark orange färg.

jo79
0

Oj såg att det fanns en jag söker tråd jag provar därGlad

Alex05
0

Välkommen hit!

Cessy
0

Välkommen hit.

NeedfulThings
0

VälkommenGlad

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Pitepaerlan
0

Välkommen!!Skrattande

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

maneki
0

Hej o välkommen till forumet! Glad

Pugglis
0

Välkommen hit. Glad

Medarbetare på Smyckestillverkning

Fd Paerlugglan