Rensar ut gamla pärlor
Jag har redan nämnt i privata tråden att jag håller på att sälja ut gamla pärlor så jag ville bara passa på att nämna det även här för er som ännu inte gått med i den privata gruppen. 
Pärlorna har jag lagt ut här.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Har tittat o mailat dig

Så, äntligen! Nu har jag mailat alla så om det är nån som inte fått svar -- hör av er för antingen har jag inte fått nåt meddelande eller så har mitt svar försvunnit.
maneki: Jag är intresserad av det du skrev men hinner inte titta förrän senare. Maiar dig sedan ikväll.
*rusar vidare*
Har mailat dig. Hoppar isäng nu, kollar mailen imorgon. Suss!

Jag ska strax tillbaks till paketen för att packa in pärlor o då passar jag på att skriva alla adresser samtidigt. Jag har några av era adresser kvar sen gammalt *kollar alla gamla sparade emballage* men har jag glömt att fråga om adressen så får ni gärna PM:a/maila mig den också nu i helgen. 
Adresser är väl det jag är sämst på att organisera o spara av nån anledning… 
Har PM:at min adress nu…
Tackelitack maneki
o allt är klart nu

Så bra att det kommit fram som det ska. Jag har inte hört nåt från brevbäraren, men jag undrar vad han tänkte igår när brevlådan var full med pärlbrev för honom? O imorgon ska jag sätta ut några riktigt stora paket till honom. Blir värre än när syrran skickar sina stora paket till brevvännen i Frankrike… 
Nu har jag fått tag på mer frimärken så nu kan jag skicka resten av paketen också. Så de borde vara framme senast tors-fre (skickar imorgon). Hoppas ni orkar vänta så länge. 
Hej
har gjort en beställning i ett mail till dej. 
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.