Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlcaf-et
Läst 1957 ggr
maneki
0

Rensar ut gamla pärlor

Jag har redan nämnt i privata tråden att jag håller på att sälja ut gamla pärlor så jag ville bara passa på att nämna det även här för er som ännu inte gått med i den privata gruppen. Flört

Pärlorna har jag lagt ut här.

Cessy
0

Har tittat o mailat digGlad

flower1
0

Härliga bilder Maneki! Har skickat ett pm till dig och hoppas att någon goding finns kvar!Glad

Här är min hemsida.

maneki
0

Så, äntligen! Nu har jag mailat alla så om det är nån som inte fått svar -- hör av er för antingen har jag inte fått nåt meddelande eller så har mitt svar försvunnit.

Cessy
0

maneki: Jag är intresserad av det du skrev men hinner inte titta förrän senare. Maiar dig sedan ikväll.

*rusar vidare*

MaMaMade
0

Har mailat dig. Hoppar isäng nu, kollar mailen imorgon. Suss!

maneki
0

Jag ska strax tillbaks till paketen för att packa in pärlor o då passar jag på att skriva alla adresser samtidigt. Jag har några av era adresser kvar sen gammalt  *kollar alla gamla sparade emballage* men har jag glömt att fråga om adressen så får ni gärna PM:a/maila mig den också nu i helgen. Flört

Adresser är väl det jag är sämst på att organisera o spara av nån anledning… Obestämd

MaMaMade
0

Har PM:at min adress nu…

Cessy
0

Tackelitack manekiGlad o allt är klart nuSkrattande

maneki
0

Så bra att det kommit fram som det ska. Jag har inte hört nåt från brevbäraren, men jag undrar vad han tänkte igår när brevlådan var full med pärlbrev för honom? O imorgon ska jag sätta ut några riktigt stora paket till honom. Blir värre än när syrran skickar sina stora paket till brevvännen i Frankrike… Tungan ute

Nu har jag fått tag på mer frimärken så nu kan jag skicka resten av paketen också. Så de borde vara framme senast tors-fre (skickar imorgon). Hoppas ni orkar vänta så länge. Flört

flower1
0

Tack för jättefina pärlor, maneki.Glad Har pm:at dig också.

Här är min hemsida.

mialycktman
0

Hej

har gjort en beställning i ett mail till dej. Glad

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.