OT; Längtar efter mina nya inköp!
Har jobbat mig igenom hela det gamla lagret m pärlor o tillbehör nu. Har gått o vankat omkring de kvällar som TV:n inte bjudit på ngt roligt o ibland varit rent av egenyttig! 
Fick dock in lite cash efter 2 beställningar på 500 + 600 kr så nu har jag beställt både pärlor, wire, mellandelar mm samt lite garn + krokningsnålar så nu känns det hyfsat igen. Jag skriver hyfsat för naturligtvis önskar jag att jag hade allt framför mig på bordet *NUUU*!
Det är så mkt jag vill…det är så mkt jag vill ha… 
Ngn som känner igen sig!? 
Ja,jag med! Har beställt lite och vunnit några auktioner på tradera, och jag vill ha mina paket nuuuuuuuuuuuu!
Jag ska göra det och det, si och så, och så vill jag……………..
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
O så faller man för lite som man *absolut inte* borde köpa o så…
Hoppas jag får sälja mina små påsar m överblivna pärlor på pysselträffen jag ska på (hoppas jag, min skjuts har dubbelbokat sig) så får jag in några tior till. Sedan satsar jag allt på första marknaden den 15:e…behöver köpa lite kedjor o då går det ju lite mer kosing.

Ja, pärlsuget är starkt…
Oavsett om man nyss köpt nåt eller ej finns där fortfarande så mycket man vill ha.
Både material o inte minst verktyg -- skrev ju en hel lång lista om det för nån månad sen. Mums så mycket användbara eller förenklande verktyg det finns!
Ofta köper jag material för att det är nån läcker pärla jag suktat länge efter, men sen är det ju också så att så fort man vill testa nån ny teknik så saknas det gärna nån speciell pärlsort eller specialmaterial, som måste till för att man ska kunna testa.
Liksom att-testa-listan blir vill-ha-listan alltid bara längre o längre, oavsett hur många punkter man lyckas bocka av…
Det finns alltid en orsak att shoppa o man får hålla hårt i pengarna, synd bara att budgeten är så begränsad. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Nu är mitt paket här!!!!!!!!!!
Lyckomia

Vad fint ditt hjärta är, var hittar man det mönstret?
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Det kan du göra här:
Lyckomia
Jättefint hjärta o kanonbra att du la dit länken
Åh vilket fint hjärta! Tack för länken! Har ett mönster som jag testat men jag tyckte inte om formen på det hjärtat o jag behöver ett hjärtemönster snart. Tack igen! 
Förresten; vad är det som gör att man har så himla svårt att köpa *rätt* grejor!? Insåg när jag öppnat det sista kuvertet att jag av ngn outgrundlig anledning inte köpt varken karbinlås eller klämpärlor! Det jag *verkligen* behöver! Fast det är inte att undra på…behöver så mkt…rent av livsnödvändigt! 

Gulligt hjärta!
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Tack för länken
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!