Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettlänkat
Läst 2947 ggr
Bulle
0

Toknybörjare

Har kikat runt här och jag får riktigt dåligt samvete när jag ser alla vacka smycken. Jag är så grön som man kan bli har inte änns kommit upp ur jorden, men har blivit inspirerad här så tack alla.

Länkar så ser ni lite av mina alster, fast långifrån era konstverk Kyss

http://horsfieldii.com/Clara.html

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Alex05
0

Välkommen!

Skönt att inte vara ensam om att vara nybörjare, fast dina alster ser rätt bra ut måste jag säga.

Håller med dig om att här finns mycket att bli inspirerad av, jag är i alla fall glad att jag hittade hit.

[kissidor]
0

och vem har inte varit nybörjare, det skulle jag vilja veta FlörtSkrattande! och läder och tenntrådssmyckena var ju allt annat än nybörjarmässiga - och sen var ju dina stickade saker som tex barnhalsdukarna underbara Glad!

Emo
0

Jag betraktig mig också som nybörjare, när det gäller smyckestillverkning, men här är så trevligt och så mycket inspirerande, så med tiden, blir man kanske en hyfsad smyckesskapare.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cessy
0

Välkommen!

Fina smycken du har gjort o som Kissidor säger så är ju dina stickade saker väldigt fina o barnhalsdukarna är helt underbaraGlad

Allamej
0

Instämmer i kören och hälsar välkommen hit :) Du verkar ju vara en multipysslare som jag :) Och en duktig sådan :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Bulle
0

Tack va gulliga ni är Glad

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

leja
0

Alla har vi varit nybörjare, jag har INTE visat upp några av mina första skapelser(en del av dessa är dessutom sönder klipta och återanvända). Men med tanke på din sida så är du redan en bit på väg att bli lika mycket "proffs" som alla andra här.

Flört

Vi gör ju alla endast så gott vi kan.

Vad ska man ha som signatur tro?

Paerlugglan
0

Du är ju jätteduktig Bulle, du har många jättefina grejor på din site. Jag håller verkligen med alla om att barnhalsdukarna är jättefina, helt bedårande. Välkommen hit!

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Evahelene
0

Snygga grejer du gör! Välkommen hit säger också jag Glad Det finns en viss risk att jag hämtar stick-inspiration från dig Flört

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

mialycktman
0

Jag ska inte vara sämre jag utan hälsar dig välkommen hit, fast jag är ny själv. Mycket vackra saker du gjort!Kyss

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

MaMaMade
0

Amenhallå! Snygga grejor ju! O vem är inte grön…jag är verkligen en gröngöling…men det struntar jag i för jag gillar grönt! Flört Skrattande

Fin hemsidan, gillar färgerna, lugnt som bakgrund o får mig att bli hungrig; *choklaaad*! Får jag påpeka ett par fel…kan reta ngn kund, vem vet. Ett t har fallit på i högra menyraden i ordet kontakt. I länken om dig själv: enda stavas m e o inte med ä o så har du fått in ett n för mkt i ordet tonåringar.

Bulle
0

tackar nu har jag fixat det.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

MaMaMade
0

Inte menat som kritik…vet att det är hopplöst att rätta sig själv. Hittar massor av fel i min blogg fast jag tycker att jag gått igenom den så ordentligt!

Älskar ditt vajerhalsband med "svävande pärlor"! Maffigt utan att vara påträngande. Duger både till vardags o fest.

Bulle
0

non taken, jag är tex speciallist på särskrivning.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

shigne
0

Mycket snyggt på din hemsida!