OT; Wish me luck!
Sitter o snabbsurfar lite medan jag äter frukost; tortellini med gorgonzola o valnötter, en rejäl smörklick o några droppar tryffelolja på. Det gäller att stå stadigt när horderna anfaller…eller…kanske…ev…

Åker om 20 min för att ställa iordning bordet. Håll tummarna för mig idag!
Så klart jag håller tummarna!!! Ska bli kul att höra hur det gått…
Stora kramen
Håller tummarna, lycka till
Klart att jag håller tummarna oönskar dig lycka till.
hoppas du får sålt massor idag *håller tummarna*
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Lycka till!
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lycka till!!
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Hoppas bordet blir ren skrapat.
Håller tummarna!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Lycka till! 

Hoppas du får sälja mycket! Lycka till!
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

tummarna hålls!
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Hoppas allt gått bra!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.

Lycka till -- hoppas försäljningen går/har gått bra! 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Marknaden gick riktigt bra. Inte alltför mkt folk o mest byssbor (tittar mest) men jag gick plus efter hyran. Får tom över några hundra efter att ha betalat min sista pärlräkning + det jag är skyldig syrran så det känns bra.
Sålde 5 av mina 7 sydda pärlstjärnor så jag ska sy ett gäng till av dem. Annars gick det dåligt med smyckena, några mobilsnoddar, änglar + 2 armband bara. Blev lite rörigt på displayen då jag fick banta ner från 2 tavlor till en pga litet utrymme, kan ha spelat in lite. Men nu vet jag hur jag ska göra till nästa gång!
Tror att jag skulle gått på min "magkänsla" o tagit liiite mindre per grej här o liiite mer på de större marknaderna men jag är nöjd ändå. En lämplig uppvärmning. Fick tips om en annan marknad inne i stan med inte allför dyra bord så kanske…om det finns bord över…så ni får fortsätta att knipa ett tag till! 
Trött som 1000 är jag dock. Det har varit en intensiv period här på slutet. Ikväll blir det soffan o film för hela slanten! (O äta av de 6 påsar med fudge som blev osålda!) 
jättekul att du är nöjd mamamade
!
osåld fudge va
- det går inte att få beställa en påse
?
Går finfint kissidor! Vanlig choklad, choklad med apelsinsmak el vit choklad med citron- o vaniljsmak? 
Man borde ha en provsmakningsskål så att folk får smak för det men då är det så många som okynnesäter…
går det kanske att få köpa en av varje sort 
? mmm, provsmakningsskål kan nog missbrukas… 
Grattis till försäljningen. Vad kul att du blev nöjd. Skönt med en att börja med en mindre marknad först. Nu har du ju lite erfarenhet till nästa.
hörde jag det nämnas att någon sålde hemgjord choklad och vanilj funge???? Pris??? MYCKET MYCKET intresserad!!!
#18 Jo det var ju ett år sedan sist. Det är ett litet ställe där vi var idag. Vi var 6 försäljare o de flesta känner varandra sedan tidigare. Bl a var min gamla lärare i teknik på högstadiet där, hans fru är duktig på att måla på tyg. Roligt att han känner igen mig trots att det är 30 år sedan jag gick där…å andra sidan var vi i snitt 1 tjej/årskurs som hade teknik som tillval. Nu är jag i vilket fall som helst på G! Ska försöka komma mig till Umeå till veckan o köpa kedjor hos Pearlized. De har 10% inflyttningsrabatt i v för att fira sin nya fysiska butik.