Tradera Väska!
Nu finns en efterfrågad väska på Tradera.
Lycka till!
Länken går till auktioner för hemlösa katter.
Köper du något på dessa auktioner hjälper du en hittekatt att få vård o vetrinär hjälp.
På bilden visar lilla Häxan hur skönt man kan sova i en Tradera in köpt bädd.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Vinter har kommit med kyla o snö.
Många kisar behöver hjälp för att komma in i värmen eller få vård.
Det behövs stödhem o permanet hem till flera kisar.
Bidrag behövs till ex TNR projekt vetrinärer mm.
Är du bra på något kanske kan din kunska hjälpa de hemlösa katterna.
För mer info kolla på hittekatter i fokus.
Var inte rädda för att ställa frågor där om det är något ni undrar över.
Välkommen dit
monsi förlåt att jag inte sagt nåt förut om den turkosa kattväskan jag vann - men du förstår jag har helt enkelt inte haft en chans att hämta ut den förrän idag!
men den var jättefin, och emsingen (6-åriga dotran) älskade den och blev superglad! och när jag berättade att "tanten som har gjort den här fina väskan ville inte ha betalt för den själv utan hon ger dom pengarna till ett hem för katter som inte har nån att bo hos" så tyckte hon det var väldigt snällt och bra och blev ännu gladare 
bjudit på den nya väskan nu också…
- hoppas du inte tar illa upp att jag inte bjuder på dom fina smyckena du också gjort, men du vet när man gör smycken själv så känns det lite väl tossigt att köpa… 

Kul hon gillade väska
.
Hoppa hon får mycket glädje o nytta av den.
Vist var den sötare i verkligheten än på bilden.
Förstår att du inte bjuder på smyckena 
Hoppas du vinner den andra väskan med.
Har du kollet in den lilla vita?
Den har reflex färg på Ängel sidan så man syns i vinter mörkret..
Ingen katt dock, hittade inget som passade den.
Fast någon händig kan ju sy dit några pärlor o ett katt hänge
Inte jag som har satt på paljeterna på den,
Är det någon som har varit inne o kollat in De underbart söta Jul korten? Länk
Eller någon som sett de fina vinsterna i lotterit?
De roliga virkade barbikläderna mm Länk
Brukar lysna mycket på ljud böcker när jag städar o gör smycken mm Här är en länk till en som säljer många jätte bra böcker.
Vi är många som försöker hjälpa kisarna.
Ja det där med ljudböckerna var ju intressant så jag har pm:at henne, så får jag se vad hon har. En bra idé att stödja kissarna genom sälja ljudböcker.

Hon har många bra Fick besluts ångest o har bara beställt en
En som jag vet är bra o ska ge bort i julklapp.
Jo problemet är ju bara att jag har läst ganska många o min mor o syster vill inte ha ljudböcker - de har ju sitt eget bibliotek. De lånar av mig, men jag hoppas att där är något som jag vill ha o inte har läst/hört, för det går ju till en god sak.

Har lite av samma problem men vet min bror inte har denna boken
Potensgivarna.
Vet hon har några Anne Holt mm
Har ni sett broderiet man kan vinna på lotteriet?
Jätte fint med kise o böcker andra vinsten är en jätte praktisk bädd som de flesta kisar föredrar framför pärlmattan

Grattis! kissidor

Hoppas du hittade några inresanta böcker Cessy!
tackar monsi
- där har ju varit många intressenter för dina kattväskor
. själv får jag nog nöja mig såhär trots allt 

Ha ha! Nästa omgång kommer nog inte fören efter jul tror jag.
Var kan man köpa tid?hi hi!
Jodå monsi - jag har köpt 1 bok för den goda sakens skull, för eg. går det ju att få böckerna billigare på tradera, men 1 bok för att pengarna går till kisarna, så är det ju värt det, även om min ekonomi eg. säger att om jag ska köpa ljudböcker så ska jag göra det så billigt som möjligt.

Cessy biblioteken har massor av böcker o de som inte finns hemma tar de hem o det är gratis.
Ha fått böcker som knappt komit ut i affären som jag lånat där.
Köper själv väldigt sällan o då ska det vara för en god sak som ex kisarna.
Slår ett stort slag för de mysiga mison bäddarna som säljs nu
Lovar kisarna föredrar dem förre det mästa ex pärlmattor
Priset på dessa bäddar är ju betydligt lägre än vad man får ge i affärer.
Vi ska inte tala om dessa roliga leksaker som finns till katterna med, min lilla Häxa låter hundrana tugga söder alllt utom de mynta fylda saker som jag köpt på tradera, dessa vackatar hon som en hök
Jo får man tag på nya eller som i alla fall inte varit i allt för många händer så är det helt ok att låna ljudböcker på biblioteket, men annars är det rent ut sagt bara en ren plåga att lyssna på biblioteksljudböcker
*hackelihackel-hack-hack-hack-CD:n sitter fast-suuuuuuuuuuuuuck*
Nja min nuvarande kisse är en konstig sort. Hon vill varken ligga på pärlmattor eller fleecefiltar, vilket ju de flesta av mina andra kissar älskat. Hon vill helst ligga direkt på påslakanet o så vill hon dessutom helst ha en hel säng ensam, så att hon kan sträcka ut sig - raklång. Så hon älskar att sambon för tillfället jobbar borta i veckorna o när han kommer hem till helgen så säger hon till honom. Trevligt att du kom, men du kan väl sova någon annan stans för det är min säng nu.

Jag säger ifrån direkt om någon Cd strular, lånar rätt mycket för jag pendlar rätt långt o sen kan jag lyssna på jobb. Vet inte hur jag skulle klara dagarna utan mina böcker.
Ha ha! Mina hundra brukar köra in klorna under husses täcke så han ska flytta på sig.
Häxan vill inte sova i sängen o jag förstår henne ingen gillar 30kg hund på sig som vägrar flytta sig o tycker pipet under täcket låter intresant hi hi! Hon gillade att sova under täcket innan men har gett upp.
ekomenderar mison bäddarna för konstigt nog föredrar kisarna dem. om de gillar mycket platts eller man har flera kisar rekomenderar jag att man antingen väntar på nästa omgång bäddar från mison som är större eller Bumbis bäddarna kommer igen.
På bild Häxan i sin Bumbis bädd.

härlig bild monsi!!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken