Sabines armband!

Fina armband!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Fina armband, jag gillar #2 bäst, med det vackra låset
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/
Finfint! Jag gillar också nr 2 bäst! 
fint komponerade och lättburna armband, jag ser inget fel alls på dom
. jag tycker bäst om det gröna - vacker färg och snygga mellandelar!

Fina armband. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Tack tack alla! =) alltid kul att få veta vad andra tycker om sakerna man gör! 
Fina armband
Många fina armband du har gjort

Fina armband, fina färgkombinationer. Ser väldigt bra ut.
Vad ska man ha som signatur tro?
#14, #15, #16: Tack igen, det är skitroligt att få veta vad alla tycker. Känns kul att jag kankse inte är helt värdelös iaf :)

Tjusiga armband!
Vad använder du för tråd/wire?
#19: Nu det sista så har jag faktiskt nästan enbart kört med "fiskelina" faktiskt. har använt olika trådar innan, men tycker själv att det är den som håller bäst. Vet inte vad alla andra brukar använda, men skulle vara bra med tips!? :)

Jag använder nästan bara smyckesvajer (AccuFlex eller SoftFlex) till trädda smycken.
Fiskelina av monofilamenttyp töjer sig med tiden, speciellt om du har tunga pärlor o förvarar smyckena hängande, vilket inte är särskilt kul att råka ut för. Alla sorter håller inte så bra utan blir spröda efter ett tag eftersom de är gjorda för att brytas ned i naturen så se till att få en sort som passar till smycken (t ex Illusion cord är exempel på en "fiskelina" som används till smycken).
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Ja okej, tack så mycket! =) Alltid bra och kul att få lite tips på vad man akn använda nu såhär när man är nybörjare! Och speciellt då om man ska ge bort sina armband och så, inte kul om det går sönder eller töjer sig då..
Vilka sköna färg kombinationer :-)
#23 Tack så väldans! :)
Jättefina armband!! Vad är det för pärlor/stenar i nr 8? Den fastnade jag mest för…
#25 Tack! I nummer nr 8 är det sötvattenspärlor och ädelstenar, minns dock inte vad för typ av ädelstenar det var eftersom det var flera årsedan jag köpte just dom!
Hej och välkommen hit, jättefina armband, särskilt nr 2. 
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.

Mycket fina och lättburna armband, passar till mycket och man kan ha flera på en gång. 
Fd Paerlugglan
#27 och #28, Tack så mycket! :) Försöker alltid förbättra dom så gott jag kan, man lär sig så mycket av att göra smycken till sig själv, får då ser man hur de utvecklas! Om tråden töjer sig eller om de lätt går sönder!