Annikas Alster
Jag startar en tråd och visar lite av vad jag har gjort. Det här första smycket var ett riktigt "problembarn" Det var min första zirkoninfattning efter silverlera 1 kursen. Jag fick kämps hårt för att få till namntagen till höger och efter att jag fått den brännt så upptäckte jag att hängesinfästningen som jag gjort på baksidan krympte så mycket att kedjan inte fick rum.. så det fick bli en kedja med pärlor istället. Tycket ni det kedjan blev lite för mycket? Jag går i funderingar på om jag ska byta ut den till en vanlig svart. Det är ett par örhängen med på bilden också.
Underbart hänge du har gjort
o ja jag tycker nog att det skall vara en vanlig silverkedja eller typ en svart läderrem skulle nog vara allra snyggast o framhäva det vackra hänget mest o bäst.

Instämmer med Cessy.
Jättefint hänge!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Åh WOW! Så snyggt och så annorlunda - jag tycker det ser bra ut sådär också! Men visst skulle det vara snyggt med en silverkedja eller en svart läderrem. Det blir lite "lugnare" då.
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
åh vilket härligt hänge
! du har ju gjort ett ganska diskret pärlsnöre till det ändå så det är inte "för mycket" det tycker jag inte - men jag tror kanske hänget skulle framhävas ännu något mer på en svart läderrem
Åh, vad fint det blev med det svarta bandet! Vilket vackert hänge!

Tjusigt!
Vad ska man ha som signatur tro?
Så vackert!!

Tjusigt hänge o viken skillnad det blev med nytt snöre. Så här framhävs hänget på ett helt annat vis jämfört med pärlorna, som "smälte" in i det. Ser elegantare ut också (inget om om halsband trädda med seeds, men det är två helt olika prisklasser).
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Mkt snyggt! Mkt bättre med den svarta remmen!