Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: off-topic
Läst 2107 ggr
Allamej
0

Tänd ett ljus för katterna

Öppna luckan och tänd ett ljus så skänks det ett kilo kattmat till kattehemmen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
0

Jättebra länk Allamej. Nu har jag gått ut från min laptop också o tänt ytterligare ett ljusSkrattande

maneki
0

Jag tände två ljus från samma datorn (men i olika namn). Flört

Cessy
0

OK - visste inte att det gick, men det var ju ett bra tipsOskyldig

Janneke
0

Så, har nu tänt ett ljus och lagt ut länken på facebook där jag har många kattvänner Glad

MaMaMade
0

5 kg är levererat! Ska tipsa alla jag känner!

[kissidor]
0

tja ett kilo från jobbet och ett hemifrån iaf - vilket kalasbra tips allamej! hoppas det är nånting sånt bra i nån mer lucka också!

Cessy
0

Jag var inne o tog ett kg var från de båda datorerna o såg nu att det sammanlagda kg nu var uppe i 1719kg, så vi är tack o lov ett antal som tänder ljus för kissarnaGlad

53goran
0

Även jag har varit inne och tänt ett ljus.

SusannAlg
0

Öppnade luckan… men var tänder man ljus??? Fick lite tips om pälsvård…

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[kissidor]
0

det är lucka 1 du ska öppna för att mata katthemskatterna susanne Flört. det där är tydligen fortfarande aktivt Förvånad, jag trodde bara den skulle funka igår.

[linda-pinda]
0

Tänt var det här! :-)

ommok
0

Jag tände två ljus igår, ett från mig och ett från min dotter. Verkligen ett bra sätt att få ihop mat till katterna! Skrattande Tack för länken!

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Cessy
0

Jo då - lucka 1 fungerar ff. så jag har tänt ljus idag ocksåSkrattande

Pugglis
0

Jag har också tänt ett ljus, samt skickat länken till några kattvänner.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Fd Paerlugglan

[kissidor]
0

*putt*

ommok
0

Tänt ett ljus till idag. Glad

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

[kissidor]
0

och nu står det såhär:

Tack till alla som tänt ett hopp för katterna

Tusen tack för att du vill göra det bättre att vara katt i Sverige men tyvärr är det inte möjligt att tända fler ljus.

På bara 5 dagar har det tänts många ljus, vilket innebär att vi alldeles stras kör ut till Kattstallet med det insamlade fodret.

Kg insamlat kattfoder: 2895