Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 2103 ggr
shigne
0

Marknads-skvaller!

Nu är min 2:a marknadshelg förbi! Trist väder idag, gårdagen var bättre…

Har sålt mindre än jag hade förväntat mej, men nöjd ändå tycker jag! Mina julsmycken gick inte alls, men spiralrope-smycken var poppis - även om jag tyckte jag var dyr på dem, så har jag inte ett enda kvar!!!

Genomtrött just nu - 5 timmar utomhus i kyla, blåst och lite regn!

Syrran kom upp från Kil och hjälpte mej! Hon är en ängel….så himla kul vi haft.

Å vet ni vem som kikade förbi???!! Jo Evahelene - oj, så paff jag blev…jättekul!

Nu ska jag inte göra nån massproducering på (ursäkta uttrycket) skita-länge!! Bara njuta o pyssla o sy o mmmm o vänta på tomten Skäms

Hade även med hemmagjord olivtvål med juldoft - de tog slut under lördagen. Tomtar hade jag också med, såna man har på pinne i blomkrukan…..inte en enda en sålde jag. Men jag gav bort en till en liten tjej som var sååå ledsen att mamman skulle köpa halsband å hon fick ingenting! Mitt hjärta smälte ju direkt!!!

mialycktman
0

ObestämdGrattis! Vad tar du ca för spiralrope smycken, jag har så svårt att sätta priser……

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

shigne
0

mialycktma De är inte så långa, tar nånstans mellan 220-250 kr/st för dem..beroende på mtrl-kostnaden o låset etc.

mialycktman
0

ok, gulligt att du gav flickan en tomte tycker jag.GladSkrattande

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

MaMaMade
0

Hej! Oj vad jag har undrat hur det har gått för dig! Jag gjorde en enorm vinst på 375.50…75.50 efter att ha betalat bordet o det jag var skyldig syrran för materialinköp. Hmmm…nåja, det gick inte back iaf. Obestämd

Jag ska också bara roa mig (om ingen beställer ngt förstås…o fudgepannan går varm)…håller på m ngt inne hos mig. Har lite annat för mig nu, snart sängdags för töserna o så ska jag få en tarotläggning snart. Kanske det kommer in en bild på bloggen lite senare ikväll. Flört

Cessy
0

Roligt att dina spiral rope smycken tog slut o sedan är det bara o konstatera att man ALDRIG vet vad som säljer o vad som inte säljer men kul att det ändå blev en hyfsad marknad för dig.Glad