OT; Tack o God Jul!
Godmorgon! Jag vill passa på att önska alla God Jul även om vi säkerligen kommer att "ses" mer innan självaste dopparedagen. Det är bråda tider nu o själv ligger jag efter med väldigt mkt. Fudgekokning o olyckliga omständigheter har gjort att mkt annat fått ligga åt sidan.
Vill även passa på att tacka för trevlig samvaro o all hjälp som jag fått här! Ni är underbara människor som delar med er av ert kunnande o det är så värdefullt för en novis som mig! 
När julrushen är över ska jag sätta mig o gå igenom en massa länkar i inläggen då jag på ngt sätt fipplade bort alla min sparade länkar igår. *PANIK*! Jag hade massvis med mat-, scrap-, sy- o pärllänkar! Det är iofs bra att rensa ibland men det blev kanske lite väl rensat. 
Nu ska här julstädas (nåja, lite damm ska bort där det är mest synligt iaf) o hängas julkappor i köket. Tomtar o "julstaden" ska fram där vissa julpingviner ska få en framträdande plats. Kort kommer. 
Så; GOD JUL på er!

Puffar upp tråden litet grand och passar på att önska er alla God Jul och Gott Nytt År!
Låt oss vara ännu mer besatta med pärlor nästa år! 
www.smyckestillbehor.se - missa inte allt nytt och intressant!
God jul och gott nytt år till dej också!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
jag passar också på att önska God Jul till ala, vet inte om detta funkar hr..
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
God Jul och Gott Nytt År!
Eftersom Oni inte sitter stilla så får det bli ett julkort med dansk julöl i stället.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Ja, GOD JUL!
Vet inte om denna lilla animation kommer att funka men vi får se…
(Tagen från CatStuff.)
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Jul o Gott Nytt År
önskar jag er alla med lite julefrid
God jul på er allihop! 
Även jag önskar God Jul till er alla.

God jul!

God Jul!
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

God Jul och Gott Nytt År önskar jag också! (Hm, får se om det funkar att lägga in dessa bilder!)

Medarbetare på Smyckestillverkning
Fd Paerlugglan

God Jul och Gott Nytt År
Hade tänkt lägga in en bild, men det får bli någon annan gång.

Vad ska man ha som signatur tro?

God jul & gott nytt år allihopa!
* ~* Ha en bra dag *~*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor