Tack och GOTT NYTT ÅR!!
Hej alla!
Först och främst vill jag tacka för de fina pärlor etc. som jag fått i kalendern och för det helt underbara julpaketet!!
Jag har varit sååå seg (och är fortfarande lite nere) efter allt som hänt och händer….
Men jag har inte glömt nån - ni är alla i mina tankar! Just nu känner jag en sån tacksamhet över det gäng som finns här!! Och för alla härliga paket jag fått!!
Passar även på att önska var och en en härlig Nyårsafton och ett supersuper härligt Nytt År!
Många kramar!!
Tack detsamma shigne! Jag har saknat dig! Blir lite orolig av det du säger men du vet ju var vi finns, el hur? Kram på dig! 
Shigne: Tack detsamma! Hoppas verkligen att det nya året kommer att bli bättre för dig. Kramis

vad tråkigt att du är lite nere shigne - jag hoppas verkligen det inte hänt nya tråkiga eller oroväckande saker! och som alex säger, att det nya året blir bättre… 
gott nytt år på dig också och kram
!

Ja, hoppas det nya året blir bättre för dig. *kram* Gott nytt år! 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
har bestämt att 2010 skall bli ett kanon år, håller tummarna att det blir det för dig med sighne OCH alla er andra med de flesta av er är BÄST bära så ni vet det!!! :-)
Visst ska 2010 bli ett KANON ÅR för oss alla och förstås även för dig Shigne.
*Kram*

Fd Paerlugglan

Gott Nytt År och hoppas det blir en nystart för dig Shigne och alla andra med
Vad ska man ha som signatur tro?
Shigne, även jag önskar dig och alla andra ett Gott Nytt År! Många kramar till er alla
Gott Nytt År till alla, eller som detheter på swahili: Furahia mwaka mpya !
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Va' fint, Cessy!
Gott nytt år allihopa!
Önskar alla välmående och hälsa, rikedom och lycka inför det nya decenniet

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Gott Nytt År!!!!
Önskar er alla allt gott under det nya året och hoppas att vi alla ska få njuta av detta härliga ställe och detta underbara gäng under hela året och helst årtiondet m.m.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Ett litet nyårskort med hälsningar om ett lyckosamt kommande år för alla.
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Gott nytt år!!! 

Gott Nytt År!!!