Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketton-the-wire
Läst 3992 ggr
Loria
0

Wyr Knittr

Har någon testat Wyr Knitter

Jag hittar bara återförsäljare i USA o skulle gärna vilja veta om nån testat produkten eller tom köpt av dem innan, så man vet om det är ett bra företag att ha o göra med. Jag har aldrig köpt nått från USA o e lite orolig för tull osv

Här är länken till sidan

[
](Wyr Knittr)

Allamej
0

Fixade länken till dig

Det där gav mig lite idéer… :)

En del företag skickar som "gift" och då blir det ingen tull men annars kan du räkna med 12,5 % (tror jag) i tullavgift och sedan moms på 25 % på det. :)Så om något kostar säg 15 dollar så kommer det att kosta i slutändan ca 23 dollar efter avgifterna

Tror jag… har inte handlat i USA butiker på många år….

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

NeedfulThings
0

Jo, det tillkommer rätt rejält med avgifter när man handlar från USA, tyvärr. Men den såg himla kul ut i alla fallGlad

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Loria
0

Jag ska av till USA i sommar. Jag får köpa ett par stycken och sälja vidare till intresserade själv ;)

Paerlugglan
0

Verkar jättekul, om jag nu förstod rätt i vad den skall användas till. Jag fick ihop det att den liksom påtar en snodd, precis som man gör med en påtdocka, eller på gammeldags vis med en trätrådrulle. Jag är intresserad av en sådan maskin om du köper några när du är "over there" om de inte blir för dyra.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Allamej
0

jag med :) och tråd :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Evahelene
0

Jag också! Säg bara till i förväg så att jag "reserverar" pengar till den!

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Loria
0

Jag ska ta upp beställningar när det närmar sig!

mialycktman
0

Fått tag på några? Tungan ute

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

[kissidor]
0

loria har du kollat på youtube efter nån demo av hur man gör med den där, eller googlat efter recensioner på den? (jag är lite skeptisk mot såna där fantastiska manicker ända sen jag lät mig luras att köpa den vedervärdiga ez knottern Skrikandes)

sen ang införselavgifter så är det inte säkert att man slipper undan sådana för att det markeras som gåva, jag har åkt på det ändå med tullens motivering att det var ett företag som avsändare och ett företag kan inte skicka en gåva till en privatperson. men sen är det också så att dom större företagen vägrar fuska med ifyllningen av den där tullappen - för det är ju olagligt att göra det såklart. och kolla frakten först innan du slår till för den kan vara anständig hos vissa och hutlös hos andra (och införselavgifterna läggs även på frakten) men det kan ju mycket väl vara värt det även med införselavgifter Flört

MaMaMade
0

Jag kan vara intresserad beroende på vad den kostar. Måste hinna lägga undan. Ska kolla runt lite på nätet o se om ngn lagt ut ngt om den först.

mialycktman
0

Loria, du skrev inlägget 08, åkte du, fick du tag på nån maskin?Skrattande

Lyckomia 

Fru-Parla
0

Annars vet jag var det finnsFlört

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

[kissidor]
0

ha, det kunde man ha räknat ut - vad har du inte Skrattande? har du prövat den själv än?

mialycktman
0

Ha, tänkte precis fråga detsamma…………Flört

Lyckomia 

Fru-Parla
0

Jag köpte dom för länge sedanSkäms, dom har legat i högen som ska in i shopen och så kom jag på det när jag såg tråden. Jag har öppnat min och läst, sen kom något annat ivägen och så var det glömt, Ska ta och leta redan på den och se om jag kan veva ihop nån tubSkrattande

Här hittar du det mesta!

Mmadeit
0

*pushar fru pärla till att skynda sig NYFIKEN på manicken*

MaMaMade
0

Heja på Fru P! Vi är *nyyyfikna* här! Tungan ute Flört

mialycktman
0

Ja just det! Känn ingen press fru pärla…………Skrattande

Lyckomia 

Fru-Parla
0

jaja en sak i taget sa Alfons ÅbergGlad

Här hittar du det mesta!