Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: evenemangtillställningar
Läst 2455 ggr
Mmadeit
0

Kreativa mässan?

hittade precis lite info om "kreativa mässan" 31/1-1/2 men tycker det är lite lite info någon som var där ifjol? elelr skall dit i år? Känner mig lite sugen iallafall..

kreativa mässan

drutten2
0

Lär ju spännande… men ack för långt bort.Obestämd

mialycktman
0

Jag hade en "Drutten" som barn….hi Skrattande

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

MaMaMade
0

Hur kul skulle inte det vara…men resa + boende + lite inköp + workshops +…! Sådant där måste jag planera minst ett år i förväg för att få det att gå ihop! Obestämd

Kanske nästa år om jag får sälja av det jag gör under 2010.

Bimse
0

Var där förra året. Det beror väl lite vad man har för intressen, men för min del tyckte jag att det var totalt värdelöst. Kände mig ganska så blåst på inträdet när jag väl gick därifrång. Tråkiga lokaler, det fanns väldigt lite av nyheter, några enstaka pärlförsäljare som man med lätthet hittar på nätet och som inte heller hade något nytt och spännande med sig. Nu låter jag mycket negativt, men det beror på att jag var det och kommer inte att besöka den innan jag har hört att den har blivit bättre.

MaMaMade
0

OK, då satsar jag kanske hellre på en träff med Fnysis i sommar för lite kopparlek…om vi hittar en dag som passar oss båda…o fler som vill.

Fnyfniken
0

Är jag förvirrad eller? Lördagen har nummer 30, och den 31:a är en söndag, i alla fall enligt min kalender. Nån annan som upplever problemet, eller ska jag kontakta Nokia för telefonuppdatering…

Fnyfniken
0

Nu såg jag att annonsen var för 2009…

drutten2
0

oops ja då blir det ju lite svårt…Flört

Mmadeit
0

oj vad konstigt att de har gamla datumen på sidan.

på 2stenar.se så står det 30-31 januari 2010

MaMaMade
0

De använder kanske den gamla layouten o har glömt att ända årtalet.

ommok
0

Länken i första inlägget går till årets kreativa mässa, när jag följer den nu. Men så var det inte för en stund sen. Då gick jag via 2 stenars hemsida, och fick upp rätt info. Och nu verkar de ha uppdaterat sidan… Flört

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.