Mina försök

Gillar det första armbandet…

Så vackert halsband! Fin färgkombination
Ingrid-Marie
Gillar det sista med de stora stenarna. -tycker att det virkade verkar bli fint.
Fräscht med vitt/kristall och blått!
Men det i #6 är bara bäst…hur snyggt som helst! 
Allt är fint. Det virkade ser ut att kunna bli bra! Liite svårt att se mera exakt på bilden, dock.
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
dom var väl fina allihop tycker jag, men det sista i #6 var särskilt snyggt - maffigt och läckert, elegant på ett rustikt vis - ser "dyrt" ut
. om inte bilden visar helt galet skulle jag tro att dom stora bruna ovalerna är bronzit, men den som faktiskt vet får väl rätta mig om jag har fel
.
men ska du verkligen ta upp det virkade efter allt jobb
?!? jag tycker det ser bra ut.

Håller med, det ser bra ur. Speciellt det sista maffiga halsbandet. Om du är missnöjd med det virkade så börja om, men av bilden ser det bra ut tycker jag.
Kul att du visar upp och ser fram emot mer.
Vad ska man ha som signatur tro?

Tack för alla kommentarer, jag tål negativ kritik också.
Men det klart man har ju olika smak också.
Jag hoppas på att det kommer visa lite utveckling såsmåningom.
Virkningen blev inte jämn i början… jag får se hur jag gör.
Paket kalendern var verkligen toppen man fick många saker som var jätte fina som man aldrig hade köpt själv. Gav många idéer!
Bronzithalsbandet ser verkligen lyxigt ut o sedan om jag fattar det rätt så är det virkade ditt 1:a försök o vem får sitt första försök jämnt från början? Jag hade inte orkat repa upp
utan istället satsat på göra ett nytt försök med andra färger o kombinationer för att se hur det blir, Det är rätt kul att ha bitar av försök med olika tekniker, färger m.m. liggande så har man dem kvar att titta på nästa gång man vill göra ett försök o har lättare att föreställa sig hur den kombon av färger o storlek på pärlor blir, för ofta vill man ju prova olika storlekar o olika färgkombos när man lär sig en ny teknik o då kan det vara bra att ha provex att titta på, så behöver man inte göra om alla experimenten varje gång man återvänder till en teknik

Jag gillar också halsbandet i inlägg 6. Säger bara Snyggt! Bra färgkombinationer.

Fina smycken allesammans. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Tuffa och läckra alster

#6 halsbandet gillade jag skarpt!!!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Snyggt och personligt. Fin variation. Det virkade ser bra ut, synd om du river upp det.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973