Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettsilver-chainmaille
Läst 3991 ggr
Ingrid-Marie
0

Silversmycken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är redan i gång igen med nya smycken. Armbandet har en handgjord länk av lätt hamrade ringar och s-pinnar. Låset är ett stort togglelås av en utbankad sked och uppruggat för att få en glittereffekt. En berlock med Swarovskikristall och ett hjärta i kedja.

Ingrid-Marie
0

Örhängen av skedskaft (teskedar). Uppruggade för glittereffekt och 4 mm Swarovskikristall.

leja
0

Snyggt! Verkligen fina örhängen. Jag gillar förstås silver och glitter.

Vad ska man ha som signatur tro?

[kissidor]
0

snyggt det är med såna här stilrena och gedigna handgjorda silversmycken Tungan ute!

Ingrid-Marie
0

SkrattandeSkrattande Tack. Jag gillar skedar för jag får så mycket inspiration av dem.

I-M

MaMaMade
0

Urtjusigt! Glad

ommok
0

Snygga och stilrena smycken! Speciellt örhängena gillade jag.  Kul att du hittat ett så bra sätt att återanvända silverskedarna! Glad

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Cessy
0

Fina smycken o jag faller också mest för skedskaftsörisarnaGlad

Mmadeit
0

har 6 st kaffe skedar som har legat i lådan tagits fram och putsats, legat i lådan… putsats… legat i lådan osv i 7 år dvs de används ALDRIG fick dem genom en bokklubb tror jag och skall vara riktiga silverskedar och som sagt putsandet säger mig att det kan stämma aldeles korrekt…

bifogar en bild om du är intresserad av att göra något skoj av dem så de får ett roligare öde än längst in i en mörk låda kan du PM:a mig din adress.

MaMaMade
0

De där skulle kunna bli fina örhängen à la barock, Mmadeit!

maneki
0

Fina o stilrena örhängen. Glad

Vet inte om jag nämnt det för dig redan tidigare, men känner du till Hairy Growler. Där finns en hel del fina o inspirerande smycken gjorda av skedar (mest lite större soppskedar). Flört

Ingrid-Marie
0

Mmadeit, jag har skickat ett meddelande till digSkrattande

I-M

Ingrid-Marie
0

Tack för länken maneki. Här kan man ju få hur mycket inspiration som helst. Fantastiska smycken!

I-M

Ingrid-Marie
0

I dag fick jag skedar av Mmadeit, supersnällt!Skrattande Ska bli spännande att göra nya smycken. Bilder kommer så småningom.

Ingrid-Marie

Ingrid-Marie
0

En ring i retikulerat silver. Jättekul teknik!

Tigris
0

Läcker ring!Glad

SusannAlg
0

Jätteläcker!!!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

MaMaMade
0

Snyggt! Glad

Cessy
0