Statistik v.2
1. Cessy 61
2. maneki 56
3. kissidor 48
4. MaMaMade 48
5. Emo- 42
6. Fnyfniken 41
7. Alex05 28
8. Fru-Parla 23
9. jagga-ewe 23
10. Mmadeit 23
11. Pitepaerlan 22
12. Bimse 19
13. mialycktman 19
14. drutten2 16
15. nim2 11
16. SusannAlg 10
17. Tigris 10
18. leja 8
19. Allamej 8
20. Ingrid-Marie 6
Tack allihopa, även ni som inte är med på listan, för att ni hjälper till att göra detta till den levande och välkomnande sajt som det är
En bukett till er
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tack så hjärtligt för buketten 
Ja, vad ska man skriva här? Tack
eller
?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Det är besöksstatistik eller? För så många inlägg kan jag ju inte ha knåpat ihop eller kan jag de

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Tack detsamma!
Nä, det kan inte vara inlägg, i så fall har jag skrivit i sömnen

Jajamensan det är inlägg :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Alex05, det är naturligtvis din duktiga vovve. Du har berättat att han gör så mycket, så det är väl inte konstigt om han passar på när du har annat för dig, gör lerfigurer eller liknande 
då är ju datorn ledig till honom. Pass på bara så han inte surfar på förbjudna sajter.

De där inläggen har en förmåga att bli väldigt många fler än man tror. 
Säger som Alex: Tack detsamma, Allamej! 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Oops
babbelmaja nr 1 är visst jag. Nåja det skall väl finnas några sådana också på en sajt

Det är väl väldigt bra att det finns en blandning, av både "babbelmajor" (Cessys uttryck, inte mitt) och lite mer tystlåtna, tycker jag i alla fall.
Emo: Tänkte inte på det
Här har man babblat lite lagom ser jag… hehe. 
Ojdå, jag har visst varit väldigt tyst på sistone
Bot och bättring utlovas 
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
men huvva då
! får man nåt pris 
?
men det är väl ett fint kvitto på att vi trivs här 

Tack själv Allamej, för att du har detta forum
och att vi sedan trivs är bra betyg åt oss alla
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/
Ajajaj vad man kan babbla! 
Cessy; allt du säger är ju vettigt så det är bara bra att du surrar! 
Tack för blommorna! Började faktiskt undra över var du höll hus, Allamej! 
Medelbabblat, det ser bra ut. Man kan ju inte låta bli heller, det finns ju så mycket trevligt folk här. 
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
:-) mer babbel till folket säger jag bara!!!

Kul med statistiken! Får du som Sajtvärd upp den direkt, eller måste du gå in och räkna alla inläggen, Allamej? 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Jag hoppas hon slipper räkna alla. Det skulle vara jobbigt med tanke på alla som babblar här inne. Ett försök att få upp statestiken
Så att jag finns med i fortsättingen med.
Vad ska man ha som signatur tro?

Samma här. 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Jag får statistiken skickad i mejlen :)
Spännande att hamna på top10 under min första vecka här, jag hittade siten under v1. Fast det klart, jag blev ju arbetslös fr.o.m v2, så det kan ju förklara en del. *skratt*
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Arbetslöshet brukar göra en stor del för att få tid på forum. Det finns väl en anledningen till att jag ligger uppe i toppen på statistiken både här o på PP… 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Får vi se mer statistik?
Sådan här: Modellbyggarnas
Vad som har hänt kan ni ju få se men jag har inget sånt där fancy diagram utan bara texten :)
Allamej, det låter trevligt. När det gäller diagram använde du ett bra uttryck, för man måste kunna läsa dem också.