Facetterade glashjärtan
Nu är jag här och tjatar om hjälp igen. Åter något som jag behöver till ett trådslöjdsprojekt.
Glashjärtan, gärna facetterade c:a 3 cm höga och med ett genomgående hål, lodrätt som bör vara minst 1mm i diameter.
"dyrt" eller billigt? tycker ju swarovski har de snyggaste facettterade hjärtana men de är ju lite halvdyra

jag har 2 st här
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
#1, Priset är viktigt då de ska hänga på några ljuskronor i trådslöjd, de ligger redan lång arbetstid bakom så att hålla materialkostnaden nere är viktigt för utpriset. De ska ju inte vara till smycken, så de behöver inte vara högsta kvalite´.
om du kommer att göra fler såna här kronor och har användning för ganska många hjärtan och det inte är jättebråttom med att få hem dom kanske det här kan vara av intresse: http://www.pandahall.com/wholesale-beads-findings-item/faceted-heart-glass-beads--cle____id__14448.html ?
Mycket tack för tipsen. Jag fick tag på tre sådana här hjärtan på Tradera för något år sedan. Tänkte att de kunde passa på något framtida projekt.
I veckan tillverkade jag tre små ljuskronor för julgransljus och blev så nöjd så jag måste bara göra flera. Ska prova dem på mässor och marknader framöver, och är de säljande så blir det nog Pandahall. Färgsortimentet på Pagoni räcker gott och väl för mig.
ja nog väcker den habegär hos mig iaf
- lycka till på mässor mm!
Oh så läcker! De kommer att bli lättsålda!
Läcker ljuskrona - lycka till på marknader o mässor, men jag skulle tippa på att de kommer sälja bra för den är jättefin