Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettlänkat
Läst 3553 ggr
monsi
0

Kolla detta!

Hittade detta på Tradera tyckte det var så läcker att jag ville visa er.

Länk!

Det är udda o något för de som har ex nickel allergi.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

monsi
0

Var det bara jag som gillade detta armband?

[kissidor]
0

nej det är jättemysigt monsi, jag hade nog inte tid att följa länken bara och så blev det bortglömt

Mmadeit
0

sen är väll de flesta av oss här för att vi är intresserade av att skapa Smycken inte KÖPA smycken och då är ju länken rätt ointressant

+ att hur du än formulerar dig så har ialalfall jag lärt mig vid detta lag att det rör sig om reklam för saker som säljs till förmån för katthemet en god sak i sig men inte i mitt intresse område.

[kissidor]
0

men jag tycker för min del gott du kan reklama för auktioner till förmån för katthem härinne monsi - för det första så är vi inte tjuriga med off topic inne på smyckestillverkning som dom kan vara på en del andra sajter tror jag, och för det andra som du vet så är vi ju många kattvänner härinne som tycker det är en fin insats ni gör med grejerna ni tillverkar och säljer till förmån för katterna - som du vet har jag ingenting alls emot att hjälpa till att stödja det då och då Flört (men däremot är det förstås som mmadeit säger att just smycken är väl det sista nån av oss köper Skrattande)

Cessy
0

Jo men detta är för goda saker, fast just smycken kan jag ju inte tänka mig o stötta med men där är ju en del andra saker man kan köpa om man vill stötta tex. fina bäddar, skyltar o kattleksaker, men det kräver nog att man är kattfrälst för att tycka att det är en god sak. Antalet hemlösa katter idag i Sverige är nämligen över 100 000 så det är tyvärr ett stort problem o det kostar pengar att i alla fall försöka rädda några av dem.

Mmadeit
0

Ja det är verkligen en god sak och jag bidrar även jag men på "närmare" sätt svärmor tigger alltid pengar av oss då hon inga har och det beror delvis på att varenda herrelös katt i grannskapet runt henne får flytta in där. ;-)

och iallafall jag skulle föredra om det var reklam utan försök att dölja det ;-)

Cessy
0

Jo men jag tror inte det var monsi´s mening att göra smygreklam, utan monsi har haft trådar härinne tidigare där det har varit klarlagt syfte - att hon gjort smycken som denna säljaren säljer på tradera till förmån för olika katthem, så det var nog bara olyckligt att monsi inte skrev det tydligt i denna tråden, utan hon utgick från att vi visste helt enkelt,

monsi
0

Tack! Cessy  o kissiodor ni förstod.Kyss

Var lite otydlig.

Detta var inte reklam tyckte bara det var så läckert att jag ville visa er det.

Ispirations tanke.

För vist är det ett häftigt armband.

Tipps till de som har vänner mm som har ex nikelallergi att man gör något eget liknade till dem.

Har inte sett virkade armband tidigare framförallt inte så snygga.