Syfestivalen
Är det nån som ska till syfestivalen i Älvsjö nästa helg? Jag ska dit som besökare.
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
jag VILL gå men beror på vilket humör min man är på när helgen närmar sig… har jobb konferans på lördagen så antingen om jag hinner efter den (vet ej när slut) eller om han släpper iväg mig på söndagen oxå ok han har inget emot att vara ensam med sonen men tror inte han vill bli "dumpad" hela helgen…
Jag kommer att vara där som utställare med min trådslöjd, hjärtligt välkomna för en pratstund!
Även fast jag inte själv är någon "pärlare" så känner jag ju till er här på forumet, då ni har varit så hjälpsamma då jag behövt pärlor till mina järntrådar.
Joggman; ställer du ut ngnstans inne i Östersund/omnejd? Ser att du är från Hackås…vi tittar förbi grann-republiken ngn ggn då o då, trivs där. Tittar till o med efter stugtomt där… 
Just nu har jag en hel del på gång hemmavid.
6 Mars Ravensmarten, Pålgård
11- 13 Mars Greogoriemarknaden Östersund, här är det inte riktigt klart om jag kommer att stå med Z-slöjdarna inne på Storsjöteatern, eller på den historiska marknadsdelen i badhusparken. Vill helst stå ute på den historiska delen, men där finns endast 6 platser. Får besked på måndag.
20-21 Mars kommer jag vara i Skästra, Järvsö, och där finns jag på hantverksdelen i träbodarna.
27 Mars Tjejmässa i Lit.
Annars är man välkommen hem till mig, jag är på jakt efter en kontorsbarack där jag ska kunna ha en permanent utställning. Tillsvidare plockar jag fram i köket.
MaMaMade, såg att du bor i Västerbotten. Jag är alltid med på Nävertjäls hantverksmässa utanför Örnsköldsvik, allhelgona helgen.
På Örnexpo i år ska de ha en hantverksdel, som jag blivit inbjuden till. Jag har dock ej bestämt mig om jag ska delta.
Ö-vi är lite närmare mig. Jämtland blir mer på somrarna. Ska försöka titta förbi nästa ggn vi är på G. 

Jag ska dit!! :D Jag fick 1000 kronor att handla för där av min farmor i julklapp :P Ååhhh va jag längtar!!!!!! 
Jag ska gå, har fått kompledigt halva fredagen av min nya kvinnliga chef, är så tacksam för att det forfarande finns förstående intelligenta chefer. Hoppas hon stannar länge!
fick mässprogrammet idag, oj, minst 17 utställare jag ska hälsa på! 

Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Annika *hihi* jag följde ditt exempel så kompar halva fredagen så jag får komma iväg :-)
Vad folk det var på frdagen! Jag gick med min mamma och det var värre än i tunnelbanan på vissa ställen. Att de inte utnyttjade större del av hallen?? Jag kom iallfall hem med flera sorters olika pärlor läderband och en crimp tång ( vad det nu heter på svenska?? ) Köpte ni nåt roligt?
#11, säkert en kostnadsfråga, det där med utrymmet. Vi utställare hyr per kvadratmeter, och det är inte billigt. Arrangörerna hyr säker också per kvadrat och det finns nog regler på hur breda gångarna ska vara och utrymme runt utställare.