Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterevenemangtillställningar
Läst 3330 ggr
Tigris
0

PUSS 2010

PUSS - en pärlträff 2010 PUSS är Pärlor, Utmaningar, Skojigt och Stimulerande

Hejsan!

Nu vet vi att PUSS blir av även i år. Detta är en liten blänkare för att ge er möjlighet att planera hösten så ni inte missar denna härliga händelse. 

Vi börjar INTE ta emot anmälningar förrän i mitten av april då anmälan kommer att ske via ett formulär. All information kommer då att finnas tillgänglig på Pärlplatsen, Pärlguiden och Facebook.
Vi som anordnar träffen är ett gäng glada och oberoende pärlerskor som gillar att umgås med likasinnade. Vi hoppas på ett lika härligt gäng deltagare som förra året. Vi har plats för 100 personer.

Plats: Best Western Täby Park i Täby ca 15 km från Stockholm city.

Datum: 8-10 oktober 2010

Följ oss på PUSSbloggen för att få senaste information.

Vänliga hälsningar PUSS-arrangörerna

[kissidor]
0

oiiiiihhhh th_blissysmile!

(meeeen… varför på pärlguiden men inte här… Flört?)

Cessy
0

Åh JiiiippySkrattande 

hm ……. jo pärlplatsen o pussbloggen är ju logiskt, men varför inte härinne?

flower1
0

YEEEESSSSSSS! Skrattande

Datumen är inbokade i kalendern.

Här är min hemsida.

Tigris
0

Jo visst kommer det att finnas info även här och på fler ställen också! Glad

Vi i arrangörsgruppen har delat upp arbete mellan oss och har hand om olika delar i planeringen vilket innebär att jag informerar om en del saker och de andra om andra saker. Pärlplatsen, Pärlguiden och Facebook är de ställen där alla i arrangörsgruppen är medlemmar så rent naturligt blir det lättare för oss att sprida info på de ställena först. På övriga ställen kan det bli lite fördröjning beroende på vem av oss som lägger ut infon.

maneki
0

"Pärlplatsen, Pärlguiden och Facebook är de ställen där alla i arrangörsgruppen är medlemmar…"

Nämen, har du inte förklarat vilket väldigt trevligt forum det här är att vara medlem på för de andra? FörvånadSkrattandeFlört

[linda-pinda]
0

Åååååh, vad jag längtar!!!! Hoppas bara att jag lyckas få en plats: med all denna internetannonsering så lär ju platserna gå åt som smör i solsken ;-)