Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlsorter
Läst 3336 ggr
maneki
0

Ny pärlform från Miyuki

Vad säger ni om Miyuki (tillverkaren bakom long magatama beads) o deras nya tila beads? Sajten kräver flash för att funka.

Swarovski har ju precis släppt en tvåhålspärla. Betyder det att dubbla hål är trendigt nu? Jag gillar tvåhålspärlor, men använder dem sällan. Men Miyuki hade ju några inspirerande projekt där.

Nån som testat Miyukis Duracoat galvanized förresten?

Allamej
0

Jag måste ha!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
0

Häftiga. Definitivt hög "must have"-faktor på dessa Tila beadsOskyldigSkrattande

Mmadeit
0

*dreggel* vill HAAAAAAA!!!!

[kissidor]
0

åh men maneki nu har du ställt till det igen Obestämd - såna där måste man ju ha Tungan ute! tur att det inte fanns så många färger Skrattande (än iaf Obestämd) har också haft svårt att göra nåt vettigt med mina tvåhålspärlor men det blir liksom lite nya banor nu med dessa småttingar, håller med om att dom mönstren såg ju trevliga ut

Alex05
0

Vill också ha! Skrattande

jagga-ewe
0

Verkligen stor MustHave-varning på de där! Supersnygga, kan komma på många saker jag vill ha dem till!

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

maneki
0

Enda nackdelen är att det än så länge bara är en prototyp. Så om man ska gå efter den tid det tog att få ut long magatamas i butikerna så handlar det säkerligen om ett halvår innan de når USA o än längre innan de kommer till Sverige…

Fru-Parla
0

När dom väl kommer till USA, då finns dom i Sverige efter nån veckaGlad Det är därifrån övervägande delen av miyuki köps till våra svenska butikerSkrattande

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

maneki
0

Fast nån vecka extra känns också jättelång tid om man längtar efter nåt… Oskyldig Nej, mest brukar det nog handla lite om butikerna vill ta in nyheten o tid det tar mellan det att den finns tillgänglig o beslut om att köpa den tas, att det drar ut lite på tiden mellan att de landar hos grossisterna i USA o att de finns i pärlbutikerna här.

Går jag förresten händelserna i förväg när jag redan börjat skissa lite på hur man skulle kunna använda de här pärlorna? Skäms Skrattande

[kissidor]
0

jag tror kanske vi har en butiksägare här på forumet som inte är helt avogt inställd till att ta hem några när dom väl kommer ut Oskyldig?

Allamej
0

Hihi, vi får verkligen hoppas att denna butiksinnehavare förstår dessa små pikar  :)

Nån som vet var man kan hitta dualgalvanized seeds? Sökte men fann nada…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

maneki
0

Jag var osäker på hur nya de var när jag skrev i #0, men nu kikade jag lite hos Caravan beads, en amerikansk grossist, o läste på deras nyhetssida. Verkar som att de ska få/har fått dem först nu i februari så de är riktigt färska. Där finns lite rapporter också eftersom en av de anställda testar hållbarheten på pärlorna i smycken just nu.

Fru-Parla
0

kanske tur att jag ska styrketräna, här gäller det att hamna bra i startblocket förstår jagOskyldig

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

maneki
0

Liten uppdatering: Läste på Twitter, där Miyuki finns, att pärlorna kan komma ut i handeln runt september. Så några månader till.

Dock, en positivare nyhet också: de har nu utökat färgerna och där finns 30 nyanser nu! Flört

MaMaMade
0

*Läckert*! Heeringbone-armbandet…*suck*! Tungan ute