Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettmedlemsgalleriet
Läst 3096 ggr
Allamej
3

Lite mer av mitt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den andra tråden var så pass lång att det kändes som dags att börja en ny :)

Så först ut är ett tackfusat hänge med peyotehänge på flockad gummislang

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Evahelene
1

WOW! *ögonen håller på å trillar ut* ;)

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

maneki
1

Spännande hänge med tjusig upphängning. Glad

Mmadeit
1

härligt vad läckert :-)

ommok
1

Riktigt häftigt och spännande hänge, och vilken fin upphängning! Det är så roligt att se dina smycken, du har en fantastisk förmåga att se vad som stämmer ihop och vad som behövs för att ge smycket det där lilla extra som vi alla strävar efter! Glad

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Allamej
1

Åh tack :) jag har en del fusade saker som jag verkligen ville göra något annars med. En del saker blir en smula over the top men andra blir väldigt lyckade :) Jag älskar det dikroniska och försöker lyfta fram det när jag gör upphängningen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ommok
1

Det har du verkligen lyckats väl med! Skrattande

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Cessy
1

Åh läckert hänge med jättesnygg infattning. Annorlunda o häftigt blev det.Glad

Mmadeit
1

sitter och försöker klura ut hur stort det kan tänkas vara?

[kissidor]
1

ja storleken vore intressant att veta! vad läckert det är med den där peyoteöglan till - det lyfter hänget till nåt alldeles extra Glad

Allamej
1

Hänget är 5.5 cm långt och upphängningen är 4 cm rakt över så tillsammans blir allt det 6 cm långt :)

SusannAlg
1

Vad häftigt det blev!!!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Alex05
1

Riktigt läckert!Skrattande

Fnyfniken
1

Ohjädrarimej! Jag fattar faktiskt inte ens riktigt vad jag ser. Är det ett stort fusat hänge med fäste av seed beads? Är det vita i bakgrunden också med eller är det bakgrund?

Allamej
1

Japp Fnyfiken, det är ett hänge med peyotebail :) Det vita i bakgrunden är just bakgrund för fotot :D

53goran
1

Jättefin, verkligen en fin idé att göra upphängning av pytti pärlor.

Bimse
1

Rligt, läckert och ovanligt.

leja
1

Kan bara instämma.

Vad ska man ha som signatur tro?

Tigris
1

Kul att kunna mixa olika tekniker på det sättet och läckert färgmatchad bail Glad

mialycktman
1

mmmmmmmmm nice……..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.