Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: off-topic
Läst 3037 ggr
Alex05
0

Rösta för djuren!

Vet inte om det är OK att göra så här, ta bort inlägget i så fall =)

Det finns en sida, http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

där man kan rösta för ett förslag till djurhem för alla vanvårdade djur mm som finns i Sverige.

Jag röstar varje dag, vore bra om ni också kunde rösta, jag vet ju att det finns många djurvänner här Skrattande

Tack!

Cessy
0

Bra länk Alex05. Har givetvis varit inne o röstat o bra o få påminnelse här inne så att man inte glömmer bort o rösta dagligen.

[kissidor]
0

bra tänkt att lägga den länken här alex Glad! röstat från jobbet och röstat från ena hemdatorn Skrattande (den andra var inte igång men jag ska försöka komma ihåg att slänga in en röst därifrån med ikväll Flört)

53goran
0

Även jag har varit inne och röstat.

SusannAlg
0

Klart vi röstar!!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

ommok
0

Jag har oxå röstat nu! Både i fredags och idag. Glömde tyvärr bort det igår, men i morgon ska jag rösta igen. Flört

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Alex05
0

Så bra! Nyss låg de bara 3 röster efter 1:an. Varje röst är viktig.

[kissidor]
0

*putt*

jag hade problem med den här länken igår och fick inte in  nån röst Rynkar på näsan, men nu är dagens röst inlagd iaf Glad

Alex05
0

Jag hade också problem med sidan igår, överbelastning??

Emo
0

Jag röstade kl 16.50 i går och märkte inte av några problem.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cessy
0

Jag har också röstat nu, men även jag hade trassel med länken igår o det gick inte o få den o ta röstningen.

[kissidor]
0

oh, höll på att glömma!

Alex05
0

Det var tekniska problem igår.

Men nu är det full fart igenSkrattande

MaMaMade
0

Röstar för fullt mellan varven! Skrattande

ommok
0

Jag röstar också så ofta jag kan. Skrattande

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

mialycktman
0

Jag röstar!!!Skrattande

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

VAASHii
0

Din röst behövs!!! <3

ommok
0

Har nyss röstat igen, och nu är det drygt 100 röster mellan ettan och djurhemmet, som ligger tvåa! Så alla röster behövs verkligen!

Alex05
0

Röstar varje dag såklartSkrattande

[kissidor]
0

shit, jag har glömt bort det i ett par dar nu SkämsRynkar på näsan!

[kissidor]
0

*putt*

Alex05
0

Bra att du puttar, Kissidor!Skrattande Inte många dar kvar nu.

OT: i början trodde jag när nån skrev *putt* att den personen var sur,  hos oss är putt=surObestämd

Men nu begriper jag bättreSkrattande

[kissidor]
0

jag tar och "surar" lite till alex Flört, bara utifall nån är lika glömsk som jag "ut ur sinne, ut ur minne" typ Obestämd

ommok
0

bra att ni puttar, det är lätt att glömma! Men nu har jag röstat nästan varje dag i alla fall Flört