Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterköpbytsälj
Läst 2221 ggr
pearlnharmony
0

Änglabesök?

Någon som har intresse att ta emot änglar 2-7 juni? mejla mig vid intresse, behöver tre stycken att sända dem vidare till…

//A

SusannAlg
0

? Du får nog förklara lite mer….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

pearlnharmony
0

Denna text som följer kom inte med i mitt tidigare inlägg…sorry.Skäms

Dom kommer till mig den 23 maj och stannar 5 dagar och sen är dom på väg i fem dygn till nästa.

Tre stycken kan jag sända dom till, så dom tre första som anmäler sig får pm:a namn och adress till mig.

Fyller på med en förklaring till vad det är:

"Irmi, ett tysktmedium, berättar att hon av några, icke namngivna utvalda änglar, högt placerade i änglahierarkierna, blev inspirerad av filmen PAY IT FORWARD (2000). Det har beräknats att vid den 20e upprepningen (ute i tjugonde ledet) skulle hela världen påverkas .Så stor är exponentialfunktionen.

Det är de ovan nämnda änglarnas önskan att dra ut och i fem sammanhängande dygn komma och stanna och arbeta med enskilda individer och hjälpa dem var och en att uppfylla tre personliga önskningar. Därefter sänder varje individ änglarna vidare till tre nya individer.

Efter fem dygn fortsätter änglarna till tre nya individer, som sagt JA till att ta emot dem. Hos dessa personer stannar änglarna likadant i fem dygn innan de fortsätter till nya värdar. Alltså var och en som tar emot änglarna skickar dem vidare till tre nya värdar.
Änglarna kommer alltid till den nya platsen på en förutbestämd dag kl 22.30 liksom de drar vidare fem dygn senare precis kl 22.30.
Mellan varje femdagarsbesök har änglarna en mellanperiod på fem dagar, då de är på väg till de tre nya adresserna. Dessa besök har en stor positiv inverkan på hela världen."

Dom som vill ta emot änglar (dom tre första som tackar ja) får en mer utförlig förklaring…

Denna kommentar har tagits bort.