Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterevenemangtillställningar
Läst 3059 ggr
Mmadeit
0

pärlande å pysslande 13/5

tänkte höra om det var några sthlms pärlare som är sugna på gemensamt pärlande/pysslande torsdagen den 13:e rätt många bör ju ha förmånen att få vara lediga då det är röd dag men ändå inte en "helg" som för de flesta är vigda heligt åt familjen

Hemma hos mig finns det plats för 6-10 pers i samma rum men mottaglig för förslag på andra platser om någon har det.

Maken har lovat ta hand om sonen så jag får pärla lugnt hela dagen *hihi*

Någon som skulle vara intresserad?

Cessy
0

Hade def. kommit om jag bott närmare, men jag hoppas ni blir ett glatt gäng som får jättekul tillsammans.

*ser lagom avundsjuk ut* Flört

Emo
0

Instämmer med Cessy GråterGlad

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Mmadeit
0

Laggt ut samma förfrågan på facebook och några intresenter har iallafall dykt upp därifrån så förhoppningsvis får jag pärlsällskap den dagen :-)

Bimse
0

Mmadeit, trevligt initiativ kommer om det är så att jag är i Sthlm den dagen. Jag hör av mig.

Mmadeit
0

trevligt jätte välkommen om du är i stan :-)

[linda-pinda]
0

Jag bor inte i Stockholm, men ville bara säga: Mycket trevligt initiativ! *gillar*

53goran
0

Jag skulle gärna ha kommit om jag bodde i Stockholm. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Mmadeit
0

altså man måste inte nödvändigtvis bo här ;-) men underlättar ju om man ÄR här….

flower1
0

Här är en till som definitfvt skulle kommit om jag varit i närheten av Stockholm! Bra intitiativ! Glad Hoppas att ni får det trevligt!

Här är min hemsida.

Bimse
0

53goran, sätt dig på tåget och sov över här, föreslår jag.

Mmadeit
0

men visst är det flera som bor mer i norr och flera mer i söder kanske någon har utrymme och kan bjuda in till en egen liten junta framöver. menar man behöver faktiskt inte vara MÅNGA fär att ha trevligt och pärla ihop. känns super kul. "tjatat" rätt friskt på min facebook status så ser ut att bli ialalfall 6 personer varav de flesta träffade jag ju bara som hastigast på facett.

53goran. absolut skulle finnas plats för dig med om du följer Bimses uppmaning. längre fram komemr jag oxå ha plats för natt gäster men inte just nu tyvär fullt med byggsaker i det blivande gästrummet.

[kissidor]
0

jag har sociala och familjära förpliktelser imorron :) men jag önskar och tror att ni får jättetrevligt Glad!

53goran
0

Denna gång går det inte, men tack snälla Bimse för erbjudandet. Vi kanske kan få till det någon annan gång. Hoppas ni får en trevlig kväll.