Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketttävlingar
Läst 4892 ggr
Fnyfniken
0

Jag vann!

Kanske inte på några meriter eller någon vacker och genomarbetad design eller så, utan på mitt önsketips! Stora genomskinliga plast/siliconöronpluttar. Jag är så fumlig att de där små har jag ingen chans med! Och så vann jag! I'm on a roll… Tack Silvergrejs!

SusannAlg
0

Grattis!

Ludde vår hund vann ju "sötaste husdjuret"

http://petawards.boomerangtv.se/Glad så nu kommer hans bild med på  Carton network….. å den kanalen har inte vi….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Mmadeit
0

Grattis vad roligt!!!

maneki
0

Grattis!

Cessy
0

Grattis till både fnyfniken o SusannAlgGlad

Alex05
0

Grattis, båda två! Skrattande

ommok
0

Stort grattis till er båda! Skrattande

Susann: tråkigt att ni inte har den kanalen! Kanske finns det någon här som kan spela in det åt er?

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

jagga-ewe
0

Grattis Fnysis! Fast jag hänger inte med på vad det var för tävling, kan du utveckla, eller inveckla, lite?

SusanAlg, det klart Ludde vann, han var ju bedårande!

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Fnyfniken
0

Det var ingen tävling direkt, utan man kunde komma med tips till Silvergrejs om vad man ville ha i deras sortiment (som de inte redan hade) och jag har sökt med ljus och lykta efter europeiskt tillverkade eller metallfria stora bakpluttar till örhängen. Jättesvårt att få tag på till rimligt pris. Amerikanska pluttar har gärna metall också och de har blyfobi men nickel har de inget emot. Jag är högst tveksam till båda och använder således inte amerikanska sterlinggrejor, av säkerhetsskäl. men dessa som Silvergrejs hittade är bara plast/latex så det är ingen risk då.

Jag kan rekommendera såna här pluttar då de håller stiftet stadigare i örat också, förutom att de är mycket lättare att sätta dit. Jag är lite fumlig med sånt själv…

noora
0

Grattis från mig med Flört

"Tävlingen" fortsätter så länge som det fortsätter att komma in tips på nya varor. Jag väljer ut "månadens önskevara" varje månad bland de varor på önskelistan som jag har köpt in under månaden och lottar ut ett exemplar (eller storpack om varan är billig) bland dem som har tipsat om varan. Om det bara är en som har tipsat om just den varan så är "lottningen" enkel Glad Exakt hur jag ska välja ut "månadens önskevara" har jag inte bestämt mig för än. Den här gången blev det enkelt eftersom det här var det enda av tipsen som jag kunde köpa in just nu (de andra kräver lite mer efterforskningar)…

Mer information om "önskelådan" finns i webbshoppen: http://www.silvergrejs.se/index.php?page=wish

Fnyfniken
0

Haha, Noora, vad roligt! Det stämmer på mig eftersom jag i praktiken aldrig vinner något. Men när situationen är sån att jag är den enda kandidaten så måste ju även jag vinna. Otroligt! De är i alla fall väldigt bra, passar på både 0,7mm-0,9mm tråd och sitter bra. Dessutom är de så genomskinliga att de säkert inte syns även om man har håret uppsatt.

Så Tack!

noora
0

Men visst är det din förtjänst att du vann, du kom ju med det bästa tipset hittills Flört Jag hade faktiskt aldrig tänkt på att någon kanske vill ha sådana pluppar. Jag har inte hål i öronen själv, så jag vet inte alls vad som är bra eller dåligt när det gäller örhängen.

Vad bra att de funkade Glad

MaMaMade
0

Fnysis! Har du fått mina mail? Skickade igårkväll igen.

Det har varit serverproblem uppe i samhället o sedan avbrott på stora ledningen (tack Botniabanan för det!) så det kanske är boven till att mina mail inte hamnar där de ska. Bl a så hamnar mail till vårdcentralen i grannkommunen! Förvånad

Fnyfniken
0

Jag fick ditt mail imorse. Men jag tror till och med att du svarade på min nya mail. Nåväl, man kan ju alltid lägga in ett inlägg på SiF om epost inte funkar!Glad

MaMaMade
0

Skrattande