Fästen till Läderrem
Jag har ett gäng fästen till läderrem som ser ut som en spiralfjäder….. men hur klämmer man till dom runt läderremmen så att det blir fint!!????
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Dra ut sista biten på fjädern, och kläm fast den runt remmen..
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Och limma… jag litar inte på dom där rackarna så jag limmar.. innan marknaden såg jag ut som om jag var spindelkvinnan med allt lim som farit på mina fingrar
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Så himla snyggt blir det inte…..
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Nej, snyggt är det nog inte helt lätt att f å det, speciellt inte om det är de smala varianternaa , det är jättesvårt att få ut änden tycker jag..och de tjockare ser ju lite grova ut
Sen finns det ju de där klämfästena, och jag har svurit många gånger över dem, men jag föredrar ändå dessa.
Jag gillar inte heller spralfästena nåt vidare, blir inte snyggt. Jag använder alltid såna man klämmer fast.
Jag bläddrade i FMGs katalog och in¨såg att jag gjort fel
Tydligen ska man stoppa in remmen i, gärna med en dutta klister och sen tar man bara tången och klämmer åt om sista varvet. Då är det ju lättare att få det snyggt.
Har ett gänga svarta spiraler som är smala och fina, ska testa när jag kommer hem igen