Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: tävlingar
Läst 6040 ggr
NeedfulThings
0

Och vinnaren är,,,,,,,

Maneki med motiveringen " Kusligt, sensuellt och coolt"

Stort grattis!

detta var inte en lätt tävling att avgöra, jag tog hjälp av en hemlig jury som hade mycket svårt att välja ut en vinnare.

på andra plats, med motiveringen "Mycket känsla och tid nedlagt!" har vi Allamejs vackra hjärta.

tredje plats tillföll SusannAlg."För en som vill synas"

Jag tackar för alla fina bidrag som ni hunnit med på denna begränasade tid, och lägger upp dem i den här tråden också för kommentarer

Nu får vinnaren välja sitt pris, därefter tvåan osv. Eftersom det endast var 4 bidrag, så kommer även 4:e placeringen att få en liten överraskning. Flört 

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

NeedfulThings
0

Allamejs fina hjärta

NeedfulThings
0

SusanneAlg's glittriga självkänsla

NeedfulThings
0

emo-s häftigt grafiska choker

Cessy
0

Grattis till er alla. Jättefina bidrag ni gjort.Glad

Allamej
0

Yej!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Alex05
0

Grattis till er alla! Tjusiga smycken ni har åstadkommit på så kort tid, beundransvärt Skrattande

leja
0

Kan bara instämma, grattis till de fina vinsterna.

Vad ska man ha som signatur tro?

maneki
0

Oj, det trodde jag inte att mitt halsband skulle vinna. Tusen tack! Skrattande

Jättefina bidrag som var med, tycker jag -- grattis till era vinster!

Emo: vilken känsla var det du var ute efter? Jag har funderat men vet inte riktigt vad jag egentligen tror mest på. Det är mörkt o dramatiskt med sin svarta bakgrund, kontrast o "spikar", men samtidigt lite snäll för även om det är "taggarna utåt" så är de ju mjuka o nettingen är romantisk. Lite som med katter (eller hundar för den delen antar jag): de stretar emot o kan bråka, men samtidigt är de ju så söta.

Emo
0

Jag ville visa känslan av hur verkligheten kan uppfattas. Taggig, strypande (svårt att få luft och att andas)  ett avståndstagande, Taggarna utåt för att skydda sig mot all onska.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Allamej
0

Maneki, vilket pärlpaket vill du ha? Jag som andrapristagare vill veta :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Spacegirl31
0

Superfina alster tjejer!

* ~* Ha en bra dag *~*

mattiz73
0

Jag glömde lägga upp….Skit…

Det är Bowsers fel….Jag var helt uppe i den….

CherryLenore
0

Fina grejer ni gjort!

maneki
0

Allamej: Otålig? Skrattande Ja, jag glömde faktiskt bort att jag kanske skulle passat på att välja ett pris när jag satt på datorn tidigare. Det paket som attraherade mig speciellt var nr 2, lugn & ro. Kändes som en färgkombo jag skulle vilja leka med just nu.

Allamej
0

Maneki, alltid otålig :)

Då tar jag nummer tre, höstkänslor :)

[kissidor]
0

enormt fina alster ni fått till - och på så kort tid Förvånad!

alla var lika läckra och välgjorda tycker jag, så det var väl uttrycket av känslan som blev avgörande gissar jag. (och emo, då straffar det sig att vara sådär hemlighetsfull Flört)

ni ska inte tro att jag glömt dom utlovade cabbarna, men ni får vara gulliga och vänta lite på dom - tänkte köra en cab-ugn i helgen, så blir det lite mer att välja på Flört

Allamej
0

Puss på Kissidor för dina cabbar är urtjusiga!

[kissidor]
0

idag har den lilla utlovade bonusvinsten av ett par fusade cabbar gått ut till er alla fyra, hoppas dom kommer fram i god ordning och skick!

javisstja - susann du vill förstås inte ha en cab av nån annan Flört, så du får nåt annat litet

Allamej
0

Kissidor! Dom är underbara!!!!!!

[kissidor]
0

skönt att höra allamej, dom genomskinliga blev jag inte nöjd med själv men har pga av i privata tråden angivna omständigheter inte hunnit göra ett nytt försök med. men jag har väl inte gjort sista cabben i mitt liv än Flört. den stora flerfärgade har jag nästan haft vikt åt dig ända sen jag plockade den ur ugnen för några månader sen - men jag har bara lånat den lite Skrattande

Allamej
0

Den är otrolig! Jag sitter och kan inte riktigt sluta klappa på den, jag är dock toknöjd med specialcabbarna, dom kommer att passa finfint i ett litet (?) projekt jag har som håller på att utvecklar, och som små går ju utmärkt med allt!

SusannAlg
0

Tusen tack från mej också Kissidor!!! Du visste ju precis vad som uppskattas härFlört….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[kissidor]
0

väl bekomme susann, tänkte väl att det nog skulle passa bättre Skrattande!

Emo
0

Kissidor, tack för fantastiska cabbar. Får se vad de kommer att hamna i. Den stora får jag väl försöka infatta i mina dyra småpärlor. Då får jag användning för en del av det jag köpt på PUSS. Kanske någon tipsar mig nästa lördag, vad som blir bäst. Jag får nog snegla lite på Allamejs fantastiska skapelser och se hur det ska vara.

[kissidor]
0

vassego emo, hoppas du kommer på nåt roligt med dom Glad

maneki
0

Här kom det dubbel vinstpost idag. Skrattande Tusen tack för pärlor o cabbar, Needful & kissidor!

SusannAlg
0

Needful, min vinst kan du ta med till Röke, så behöver du inte slösa porto på den!

NeedfulThings
0

Too late, susanne Flört

Allamej
0

Pärlpost idag! Tack så jättemycket Needful, dom är otroligt fina :)

Emo
0

Jag fick också pärlpost nu. Otroligt gulliga. Tack Needful.

KanskeFlört får jag tips på pärlträffen vad jag ska göra Skrattande och hur.

Du kommer att få se hur passande det är.

Det blir ett klurande hur de ska komma riktigt bra till sin rätt och synas. Glad

Jag har alltid problem med de vackraste sakerna. De enkla hittar jag snabbt användningsområde till.

SusannAlg
0

Tack Needful! Upptäckte det när jag hämtade posten!

Det var härliga "karamelliga" pärlor!!!