Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 4385 ggr
MoaW
2010-10-20 21:24
0

material

nån som vet vart jag kan köpa örhängeskrorkar, clips och fingerringar med platta, på nätet till ett okej pris? gärna allt på samma ställe Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

SusannAlg
2010-10-21 12:18
0

Continenta…. men då måste du handla för minst 800:-

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

MoaW
2010-10-21 14:10
0

#1 ojdå, det kommer jag nog inte upp i Obestämd men jaghittade en som sålde clips (dock bara guld, hade gärna haft silver) och örhängeskrokar fraktfritt, så får ja köpa ringarna på panduro.

Allamej
2010-10-21 14:13
0

Har du testat Pagoni.se?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mmadeit
2010-10-21 18:05
0

tror smyckestillbehör.se har ringar med platta… panduro är ONÖDIGT dyra…

MoaW
2010-10-21 21:14
0

#3,4 tack, ska kolla dom!

#4 jag vet Obestämd Men jag köper några där att prova på, så får jag väl fortsätta leta…

MoaW
2010-10-22 16:24
0

Nu kommer jag med frågor igen Flört

Hur vet man om det är nickelsäkert/nickelfritt?
På några hemsidor så har det stått, men på den ja vill beställa ifrån så står det inte..

Mmadeit
2010-10-22 22:18
0

man FÅR inte sälja icke nickelsäkra smyckesdelar innom eu men för att vara på den säkra sidan så är det inte helt fel att köpa sig ett Chemo nickeltest från tex apoteket (finns även hos vissa smyckestillbehörs shoppar så som Fru Pärla tex)

Står det inte så kan du ju alltid maila säljaren och dubbel kolla men som sagt man får ej sälja smyckesdelar som inte är nickelsäkra (nickel säker och nickelfri är ej samma sak nästan alla metaller innhåller till viss del nickel men man mäter hur mycket nickel som läcker ut ur metallen)

JAg testar precis allt och har hänt hos mindre seriösa shopar jtt jag fått hem delar som gett utslag och då helt enkelt fått pengarna tillbaka…

MoaW
2010-10-22 23:36
0

#7 åh va bra, då vet jag!

httade dock en annan sida att köpa ifrån där det stod att det var testat Glad

det där med nickelsäker/nickelfri, jag var inte säker på vad det heter så därför skrev jag båda så ni skulle förstå vad jag menar Tungan ute Men bra, nu vet jag! Flört

maneki
2010-10-23 18:09
0

Jag har skrivit en del om både nickel o en diskussion kring att handla på min blogg. Det här skrev jag efter att jag fick veta av en butiksägare att en produkt, som tillverkaren försäkrat mig var nickelsäker, givit utslag på butiksägarens nickeltest.

[stjej]
2010-10-23 22:21
0

kolla på www.designshopbutik.se   De kan ha.