Ännu en destash...
Ja, nu har jag äntligen fått upp bilder o prissatt alla pärlor o div. smyckesdelar/tillbehör som blivit utrensade denna gång. Från träpärlor till swarrisar, från blompärlor till korsettlås. En salig röra som vanligt, m a o. 
Hela destashen finns att bese HÄR. Inte samma blogg som förra gången.
Obs! Skicka mail, ej PM: det blir lite för svårt o rörigt när jag får beställningar på flera olika ställen… Eftersom det är först till kvarn som gäller så är det bättre att alla "ställer sig i samma kö" s a s. Jag har f ö inte så många frimärken köpte än så det kan ta nån dag innan jag hinner börja skicka.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Jag skickade alla paketen med brevbäraren idag så nu hoppas jag att ni snart ska få era pärlor. Sparar ni inte frimärken så får ni gärna skicka dem som sitter på paketen i retur vid nåt tillfälle om ni känner för det för pappa är filatelist o jag använde bl a 7 kronorns frimärken, som han inte har så många stämplade av.
Just nu håller jag på att rensa bort bilder på allt som är sålt på bloggen så det blir lättare att se vad som är kvar. Än finns där en del kvar för den som är sugen på lite nya pärlor. 
Hur mailar jag då??
Jag har ju lagt in det som kommentarer…fattade ju helt fel!
Jag hittade det till slut!!

Har mailat hoppas jag.
Och att det inte var försent

Vad ska man ha som signatur tro?
Har mailat och satt in pengar!
Och nu har jag fått pärlor och berlocker!
Helt underbara pärlor! Älskar dessa som ser ut som godis, kanske för att jag inte äter godis!
Tack Maneki!!

Jag har sorterat om i mina lådor o hittade en hel del kedjor, som inte verkar bli nåt av. Så de säljer jag gärna av. Har dock inga bilder på dem än -- eller önskat pris för den delen… Men hoppas kunna lägga upp nåt i destashbloggen om det finns intresse.
Däremot tänkte jag fråga om nån är intresserad av ca 50 cm dubbel kulkedja? Ville ha lite för en idé jag fått, men de såldes bara metersvis. O den var inte helt billig så det vore inte fel att kunna få igen nån krona genom att skicka vidare till nån annan som har behov eller intresse av den. Eftersom den är dubbel så blir den platt = passar bäst till armband.
Hojta till i så fall.
PS! Finns lite pärlor kvar från september.

*d'oh* jag har ju en bättre bild med mått…Det är en relativt nätt kedja.
(Kedjan ser alltså ut som ovan, med kulorna på varje kedjan sammanlödade. Märke: Beadalon.)