memory wire för ringar
Har någon beställt memory wire för ringar via Internet? Tips om en bra hemsida?
Tack på förhand//Anki
Jag har bara köpt en gång och det var på Creative Company, bra pris men se till att köpa mycket för om dom inte ändrat villkoren så är frakten rätt häftig
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ska genast ta mig en titt 
Tack
Frost08 har… och dessutom fri frakt…

#3 Har nu beställt från Frost08 
Tusen tack för tipset!

Fick grejerna i går! Himlars vilken snabb service
Där kommer jag beställa fler ggr ifrån.
japp inte Världens STÖRSTA utbud (men det ökar) däremot bra service bra priser och fina grejjor det som finns där. värt att hålla koll på de roliga tävlingar/utmaningar hon har med jämna mellanrum…
Hojhoj! Här är en till som fastnade i Frost08 =) Var tvungen att kolla in sidan och vad hände…? JO, jag handlade
!!
Kram och gosiga hälsningar på er!
Många Goa Kramar
Annisangel

Jag var egentligen endast ute efter memory wire men det var svårt att inte drabbas av köpbegär i den billiga "godisbutiken"
Bra Annisangel *hihi* ju fler kunder desto mer nyheter tror jag det blir :-)
#9 Det får man hoppas!! Det är ju perfekt att det är fri frakt. Jag hoppas att dom finns kvar läääääänge!
Det är inte sista gången jag tittar in där heller!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Ååhh, fastnade även jag för Frost08, ett problem bara, det funkar inte att föra över pengar till andra konton än mitt sparkonto av ngn anledning så kan inte beställa :(
Hittade heller inte det gamla hederliga att man betalar när man hämtar ut paketet i affären/utlämningstället, finns inte det någonstans längre lr?
Alltid Oavsett
#11 jo då väljer man postförskott men då kostar det 50:- extra.
#12 Okey, isf. får jag vänta med det till jag fått ihop en större beställning, den jag har nu är på knappt 40kr fast det är väll lätt gjort =)
Alltid Oavsett
Sådär jha^^ då var en kanske lite väll dyr beställning lagd, blev ett par memory wire, både ring och armband.
#5 "Funkade" ringarna bra? (passform för fingret ex.)
Alltid Oavsett

#14 Jag gjorde två ringar i helgen och de funkade utmärkt :) Fick dock dra lite extra i wire tråden på den som jag gjorde till min väninna då hon har lite större fingrar än mig men, det va inga som helst problem att få den jämn och fin.
#11 Jag förmodar att du menar postförskott… Nej, jag såg inget om det heller, kanske att du kan maila till Frost och fråga om dom kan införa det
? Annars fanns det ju så man kan få faktura och betala via p-giro eller b-giro 14 dagar senare…. Fast då tillkommer ju 29 kronor ioförsig…
Många Goa Kramar
Annisangel
#16 Hittade det tillsist, längst ner bland alternativen :)
Fasst då är det 50kr extra, fast vid en större beställning är det absolut värt det med tanke på att det inte är ngn frakt =)
#15 Okey :) Låter bra, kom såhär i efterhand på att jag har rätt breda fingrar…
Alltid Oavsett
#17 Så skönt att du hittade det! Så bra, då vet jag det med för jag missade det tror jag bestämt!
Många Goa Kramar
Annisangel
#17 =)
Alltid Oavsett