Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettteknikgalleri
Läst 5829 ggr
konstgjordenergi
0

halsbandsmönster

Hej!

Jag efterlyser mönster för diverse smycken, gärna halsband typ chocker. Jag är nybörjare, men har hjälp av en van pärlare. Finns det några mönster/beskrivningar att ladda ner?

Tack på förhand! :)

Allamej
0

Här finns det en sammanställning av olika pärlprojekt på nätet, ha så kul när du kikar runt och välkommen hit :)

Var inte rädd att fråga om du undrar över något :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

maneki
0

Allamej, skulle du haft en länk med där i ditt inlägg? Tror den fallit bort i så fall. Flört

Det finns några länktips om du klickar på Länkar under rubriken Smyckestillverkning iFokus längst upp på denna sida. Ännu fler länkar finner du i Needfuls artikel här.

Det finns hur mycket som helst på nätet, både gratis- o betalmönster. Det är oftast inte så svårt att googla fram nåt -- det jobbiga är att tröska genom alla träffar. Sök på ord som beaded choker tutorial osv.

Jag har också en hel del länkar på min blogg (den svenska).

Allamej
0

Fixade nu Maneki men ser att du tog upp samma länk som jag :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor