halsbandsmönster
Hej!
Jag efterlyser mönster för diverse smycken, gärna halsband typ chocker. Jag är nybörjare, men har hjälp av en van pärlare. Finns det några mönster/beskrivningar att ladda ner?
Tack på förhand! :)
Här finns det en sammanställning av olika pärlprojekt på nätet, ha så kul när du kikar runt och välkommen hit :)
Var inte rädd att fråga om du undrar över något :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej, skulle du haft en länk med där i ditt inlägg? Tror den fallit bort i så fall. 
Det finns några länktips om du klickar på Länkar under rubriken Smyckestillverkning iFokus längst upp på denna sida. Ännu fler länkar finner du i Needfuls artikel här.
Det finns hur mycket som helst på nätet, både gratis- o betalmönster. Det är oftast inte så svårt att googla fram nåt -- det jobbiga är att tröska genom alla träffar. Sök på ord som beaded choker tutorial osv.
Jag har också en hel del länkar på min blogg (den svenska).
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Fixade nu Maneki men ser att du tog upp samma länk som jag :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor