Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: tävlingar
Läst 7112 ggr
NeedfulThings
0

Månadens lapp - Oktober

Här kan ni ladda upp era lappar för oktober månadGlad

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

mialycktman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stugan jag hyrde i somras…….

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

NeedfulThings
0

Vilken mysig stuga. Undras om den är ledig nästa sommar?Flört

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

[stjej]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårt söta tillskott i familjen

kanske ska försöka designa ett katthalsband? eller finns det nån här som gör det?

[kissidor]
0

vilken go kisse, det är ju så härligt att se dom ligga och gona sig sådär Skrattande

dom flesta katter tycker ju våldsamt illa om att ha halsband - är nog bättre att göra ett halsband åt dig själv med lite katt-tema Flört.

men oj förresten - vilken tråd hade det här hamnat i?!? månadens lapp Förvånad! tja då är det en kattlapp du får göra då Flört

[stjej]
0

Ja katten lapar, då hamnar hon på månadens lapp *flinar* nej jag vet inte riktigt, den låg närmast ;)

Allamej
0

Stjej, tanken är att jag ska sy ihop allihopa sedan och även om kissen ser snäll ut så finns det nog visst… motstånd där :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[stjej]
0

okej sorry det visste jag inte. är ny här

Allamej
0

Inga problem, fick mig ett skratt av den mentala bilden :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
0

mialycktman: Jättefin lapp på din stugaGlad

stjej: Jättefin kisse du har men jag tror som sagt var inte han vill bli fastsydd i ett lapptäckeFlört

[stjej]
0

Cessy: Säg inte det, hon älskar täcken o mattor ;)

[michaelalundgren]
0

Vad menas med månadens lapp? :)

Mmadeit
0

projektet har väll itne riktigt fått full uppmärksamhet men tanken är att så många som möjligt hjälps åt och gör pärlade lapptäcks lappar på 4x4 cm som man sedan skickar till allamej som sätter samamn dem till ett lapptäcke i årets slut.

när det funnits lapapr har de lagts upp i en tråd och vi har röstat på den vi gillat bäst denna månad, några små priser har oxå delats ut sponsrade från olika håll mestadels användare här.