nytt
Det där är bara ett kluster av pärlor på hattpinnar :) Kan du göra vikingasmycken så kan du det där :D Annars så har vi en del länkar under fliken länkar, eller så sätter du dig och kollar i medlemsgallerierna :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Just den där sortens kluster har FusionBeads en del varianter på bl a bland sina örhängesprojekt om du vill börja i den änden. (Fler örhängen här -- de är uppdelade efter metall, men jag tror guld o silver täcker de flesta projekten med kluster.) Man kan variera det genom att fästa pärlor på en bit kedja istället, speciellt snyggt om man graderar det som här -- i lila eller grönt blir det vindruvsklasar.
Inspirationssidor… Färdiga smycken eller sajter med projekt? Färdiga alster kikar jag mycket hos hos bl a Daily Art Muse, Etsy osv. Diverse bloggar. The Beading Gem's Journal har mycket, både projekt o rena inspirationsgrejer.
Förutom länken flikar har jag för mig här ska finnas nån gammal tråd med tips, startad av Needful.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

tack så jätte mycket.. ska kolla på länkar..
// Nyfiken Jenny