Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettproblemhörnan
Läst 4649 ggr
crazydreamer
0

nytt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej..

Nu var det länge sen jag var här inne.. kan ni hjälpa mig med insperation.

Jag har ju gjort vikingasmycken men vill göra något annat som Tex sånt här..

Har ni några bra sidor jag kan kolla på för insperation..

Kram Jenny

// Nyfiken Jenny

Allamej
0

Det där är bara ett kluster av pärlor på hattpinnar :) Kan du göra vikingasmycken så kan du det där :D Annars så har vi en del länkar under fliken länkar, eller så sätter du dig och kollar i medlemsgallerierna :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

maneki
0

Just den där sortens kluster har FusionBeads en del varianter på bl a bland sina örhängesprojekt om du vill börja i den änden. (Fler örhängen här -- de är uppdelade efter metall, men jag tror guld o silver täcker de flesta projekten med kluster.) Man kan variera det genom att fästa pärlor på en bit kedja istället, speciellt snyggt om man graderar det som här -- i lila eller grönt blir det vindruvsklasar.

Inspirationssidor… Färdiga smycken eller sajter med projekt? Färdiga alster kikar jag mycket hos hos bl a Daily Art Muse, Etsy osv. Diverse bloggar. The Beading Gem's Journal har mycket, både projekt o rena inspirationsgrejer.

Förutom länken flikar har jag för mig här ska finnas nån gammal tråd med tips, startad av Needful.

crazydreamer
0

tack så jätte mycket.. ska kolla på länkar..

// Nyfiken Jenny