Problem att ladda upp bilder!
Varför har jag problem att ladda upp bilder till mina inlägg? Det hade jag inte förut… Är det för att sajten är uppdaterad????
Kram på er!
Många Goa Kramar
Annisangel
Antagligen, men ingen aning… Vi får lära oss på nytt tror jag eftersom det är en helt ny plattform
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
okej, ska kolla det… Ja jösses nu får man lära sig på nytt igen!
Tack så mycket för svaren!
Många Goa Kramar
Annisangel
Gaaa, vad jag blir frustrerad… Nu har jag försökt med allt! Tagit bort åäö i namnet, gjort bilden mindre och så… Det går inte med bilder i alla fall…
Många Goa Kramar
Annisangel
Ok, jag ska testa med alla mina webläsare och se… fy och ve.. jag är på väg att slå igång IE… Om det funkar för mig och IE, Firefox och Chrome så måste ni som inte kan lägga in bilder rapportera det på support.ifokus
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och, jag är nu inne med IE och orsaken till att jag hatar denna är redan uppenbar… Med IE så måste jag scrolla längst ner för att längst till vänster hitta ladda upp bildknappen
Nu är vi inne med chrome och I love it!
Inga problem med att ladda upp här
Firefox oxh chrome, inga problem alls, IE där tog det en stund innan jag hittade väljfil knappen
Hmmm, okej, då rapporterar jag till supporten, jag har ju Firefox och det fungerar inte för mig alls…
Många Goa Kramar
Annisangel
Ok, måste fråga, väljer du fil innan du klickar på ladda upp? och även om det bara är ett streck så går det att klicka på knappen
Ja, jag väljer fil och sen när jag gjort det klickar jag på ladda upp… Sen kommer den där snurrande skivan att den uppdaterar, men inget händer. Den snurrade säkert 1 timme innan jag tröttnade och fick stänga ner webbläsaren…
Många Goa Kramar
Annisangel
Hejja :D Jobbet går framåt för killarna!
roligt att du äntligen fick upp din bild annis - och vilket härligt vårhalsband
! jag älskar såna här lite organiska, växtlighetsinspirerade smycken ![]()
Tack kissidor!!
Äntligen fungerar det för mig att lägga upp bilder. Kan inte vara lätt att få allting att funka med ny plattform…
Ja, jag älskar detta halsband som jag fick till! Kanske ska börja använda det nu när våren står för dörren!!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Härligt vårhalsband du har gjort Annisangel
o jag tror inte det handlade alls om din dator utan om problem här på iFokus nu med plattformsbytet. Förra veckan försökte jag ladda upp bilder i min tråd. Ena dagen gick det lätt som en plätt. Nästa dag när jag skulle ladda upp resten av bilderna så ville det sig inte alls men vid ungefär vart tionde försök ( o jag skiftade mellan använda IE8 o Chrome) så fick jag upp en bild. Vansinnigt irreterande, men det hade inte med min dator o göra utan med iFokus o likadant tror jag att det antagligen var för dig.
#17 Ja Cessy, det stämmer! Jag mailade dom och dom sa precis samma att det tar en stund innan allt fungerar som det ska… Men det är duktiga människor som jobbar på sajten måste jag säga… Kan inte vara lätt så det ska funka för alla…
Många Goa Kramar
Annisangel
YAHOOOOO!!! Det har inte fungerat sen jag vet inte när!!!
*steppar glatt på bordet*