Jag behöver hjälp
Detta är en låttext som jag inte för mitt liv kan få reda på artist eller titel till, den spelas i ReGenesis säsong 4 avsnitt 4 när Bob sitter och tecknar vid bordet i Davids lägenhet.
Jag har sökt på texten och lagt ut förfrågningar i forum men inget. Nada. Ingen cred får den på någon av regenesis sidorna heller så jag slänger ut krokar vilt nu :)
"please pull the wool over my eyes, I wanna wait til the time is right
Like a fool in the city that never sleeps I lie awake alone
How long to long til the sun breaks though these darkened skies
bring it back, bring it back to the way it was before"
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det är en låttext :) Jag måste nog ändra i #0 för allt jag ville ha sagt är inte med :)
Jag är väl så ok som jag kan vara just nu, men att ha något på skallen som man inte kan hitta åt någon som helst information om är inte helt kul :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Den var inte lätt du! Har lagt ut en förfrågan på ett av mina forum där det huserar en hel del musikdårar.
Nu till min fråga; varför blir det stor text ibland? Märker att jag kommer åt ngn knapp på tangentbordet, till vänster nertill men vilken o hur återställer man?
Tack Mamamade :) Och till din fråga, jag har inte den blekaste… jag har märkt samma sak men jag kan inte komma på hur man gör det medvetet eller hur man korrigerar det :)
Är det den här: Ultraspank?
Nope, inte rätt :(
om än jag förstår att du blir galen över att inte hitta låten så är jag ändå lättad
- var rädd att det var nåt mycket värre eftersom det mesta av den text som står där nu saknades!
Det är inte lätt när man får ett "örhänge" och bara måste ta reda på vad något heter. En gång när det hände mig, skrev jag till film/TV-bolaget, det är kanske en framkomlig väg för dig. Lycka till med det och jag hoppas att du mår bättre snart *Kram*
Det finns en blogg (ett fan) som har en länk om just ReGenesis!
Jag har försökt att länka mej fram till den sidan - men min dator uppmanar mej att inte göra det pga osäkert innehåll…
Men den här länken är det, för den som är hugad att kolla;
serieblogg - sjukhusserier Från den här sidan kan du länka dej fram till ReGenesis -fansida
Det kan ju vara en låt som är gjord av en filmlåtskrivare, inte ett band/en artist alltså, då kan det bli lite svårare att hitta.
Men skam den som ger sig!
Försökte söka runt på allt möjligt o tyvärr Allamej hittar jag inte ens ett klipp från säsong 4 avsnitt 4, för då hade det ju varit lättare o spåra. Hoppas någon annan kan hjälpa dig, för jag går bet.
Jag kommer att skriva till dom som gjorde serien, nån där borde ju veta vem som gjort den.
Men det måste vara en artist, och om han bara gör sånger till serier så borde nån ta sig i kragen och ge honom ett skivkontrakt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har fått hjälp av en likasinnad och han hade tillgång till musikigenkänningsprogram :) Tack, du vet vem du är :)
Så kul att du har fått resultat på dina funderingar 
Det finns några
där som kan hjälpa