Måste visa Gibson
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ignorera den korta pausen i början
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vilken härlig film! 
Undrar vad han tänker, Gibson? Mysko grejer det där, och svårfångat oxå
.
Jag kan inte sätta igång kranen alls utan att han är där och håller mig sällskap, ni kanske ser ett brunt glas ståendes på diskbanken, det är mitt, och det delas med Båda mina katter…. Skålen har blivit en luftfuktare.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Roligt att se Gibson försöka fånga vattenstrålen så
Kanske får du göra som jag gjorde till Zelda - köpa honom en drickafontän, så får du ha kranen för dig själv sedan.
Jag funderade på en fontän men kom sen på hur halkigt det blir på golvet när det är blött.. Skrutt drack ur skålen som liten, samtidigt som hon öste ut vatten på golvet… rent livsfarligt på morgonen..
knaskatt
! men såååå söööööt 
Ja de kan våra små vänner….
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
När vi skulle gå och lägga oss igår så visade Gibson vad han egentligen tänkt sig med sina övningar. Han drack ur kranen:D Så nu får jag börja ta längre vattenpauser för att han ska hinna med han också :D
Ja Zelda lekte till en början med vattnet men visade sedan att det var dricka hon ville o då skaffade jag som sagt var fontänen. Hon dricker bara ur den o leker inte med vattnet alls men det SKA vara rinnande vatten - annars dricker madam inte alls
Nå Gibson ser i alla fall himla gullig ut på videon o hoppas ni hittar en balans med kranandet som funkar.

Ja, se katter o vatten… Så söt han är!
Vi funderade på en sorts fontän som vi såg i en djuraffär, men den var så dyr. Tänkte att Mimi nog skulle gilla den eftersom hennes favoritsätt att få i sig vatten är att slicka kondensdroppar från iskalla vattenflaskor varma sommardagar. Så en fontän med kupol borde tilltala henne.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Så söt och roligt, ser verkligen ut som han funderar. Vad är detta och hur funkar det?
Kul
Vad ska man ha som signatur tro?
Kul nostalgikick.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Sötnosen!
Det behövs inte mycket för att roa en liten kisse.
Jag har en liknande videosnutt (tagen med mobilen i för dåligt ljus), när Lurven undersökte badkarskranen. Han höll på så lite nu o då i några dagar, men lessande. Nu ser han till att jag byter vatten i skålen ofta. 
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
Ljuvlig liten dunboll
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!