Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlcaf-et
Läst 1275 ggr
maneki
0

Bead Trends?

Någon som läst/läser Bead Trends? Funderar på att ta upp en prenumeration när ekonomin stabiliserar sig, men som vanligt står jag i valet o kvalet av tidning. Beadwork är förstavalet allt som oftast, likaså gillar jag Art Jewelry och (dyra) Belle Armoire Jewelry.

Bead Trends har i sammanhanget verkar vara lite för mycket länkat o trätt för min smak -- liksom en dyr publikation om man räknar in internationellt porto (men då är det 12 nr per år, inte bara 6 som många andra). Dock har det lilla jag sett -- bl a detta -- verkat trevligt, men priset har gjort att jag inte tänkt så mycket mer på det som alternativ. För ett tag sen fick jag dock ett erbjudande om billigare prenumeration o då började jag vela igen om vilken tidning som vore intressantast att prenumerera på. Beadwork har mer av det jag gillar (sytt) -- o fick nyligen pris som årets bästa pärltidning -- men variation är alltid kul.

Fotnot: tidningen är amerikansk, men åtminstone tidigare fanns den även i ett "brittisk" upplaga som såldes i UK via brittiskt förlag.