Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: kurserutställningar
Läst 2415 ggr
Allamej
0

Pärlträff i Norr

Jag håller på att organisera en pärlträff här i Lycksele och jag undrar hur mycket intresse det finns för detta och isf. ungefär vilken tidpunkt?

Jag söker även sponsorer och experter som kan hålla workshops i sin kategori.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Spacegirl31
0

Det låter roligt :-)

* ~* Ha en bra dag *~*

Leta
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mig passar vilken träff som helst nästan när som helst ty jag har ingen man eller hemma boende barn eller arg arbetsgivare. Det är bara det att jag har ca 60mil att köra. kan inte bara åka dom milen och börja pärla jag måste hämta mig. *L* Var där i Lycksele kan man övernattan i rimlig pris?

Evahelene
0

JAAAAAAAA!!!! Jippiiiiiiiiiiii Skrattande Jag kommer! Säg bara när Tungan ute

Leta: Duvan ligger nära centrum och är både vandrarhem och hotell. Ca 250 kr per person och natt (vandrarhemmet).

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Allamej
0

Vi håller på att utveckla ett konferanspaket med hotell Lappland, så man kan använda deras lokaler och kanske få sig en massage också :) Men vill man bo på Duvan är ju det helt ok :) Jag kommer ju att sova hemma :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Emo
0

Trådkapning FlörtSkrattande

Leta, skrev du inte att du var intresserad av att komma på min träff? Den är 14/5. Du kan ju åka på båda.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ommok
0

Vilken trevlig idé, Allamej! Det skulle vara jätteroligt att åka på pärlträff i Lycksele. När har du tänkt dig att den ska bli av? I sommar, eller till hösten? Jag är definitivt intresserad. Skrattande

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Allamej
0

Slutet av september, början av oktober. Vi vill ju inte konkurrera med älgjakten :)

bellan63
0

Helt klart intresserad!! Nära och bra :-)

shigne
0

Här är en till som är intressrad att vara med!!!! Å ställer gärna upp att hjälpa till om det skulle behövas…

Kul!

Mycket bra idé Allamej!!

Allamej
0

Tack Shigne, jag skulle nog behöva hjälp av någon som bor så pass nära :)

shigne
0

Allamej - maila mej så jag vet, vi kanske kan träffas på stan och prata igenom lite om vad jag kan hjälpa till med?

Allamej
0

Visst :)

Mmadeit
0

inte i lycksele men i mina perspektiv ändå "i norr" såg precis på pealizeds sida att de ordnar en träff 21-22 maj här i UMEå kanske någon kan vara intresserad av den.

Allamej
0

Pearlized har uttryckt intresse av att vara med som butik på min träff, så även Silverpärla :) Söker för fullt fler som kan tänka sig komma :)

Evahelene
0

Har inte Pagoni hört av sig? Dom borde ju kunna ställa upp tycker jag…dom far ju gärna långt åt söder så…OskyldigFlört

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Allamej
0

Jag ska kontakta Cathis :) Och Irina och Viktoria :)