Lenas smycken mm
Älskar dina freeform armband. Du har god färgkänsla :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Allamej Tack för det
roligt att du gillar dom
Jättevackra smycken du har gjort
o jag som inte är så svart gillar ju bäst #4 men alla free-form armbanden är underbara. Jag håller ju också mest på med (till 98%) med att fusa nu för tiden o det är vackra hängen du har gjort.
Var har du hittat den fina träddekalen någonstans?
Tack Cessy , jag är en svart Tjej och har alltid varit men det är kul att prova på andra färger också .
Det är ingen dekal utan det är graverat på dichroic glas precis som love hänget.
här är ett till freeform armband som inte är färdigt ännu får se när jag får tid över till det
jag har gjort ett vit freeform armband också men det har jag sålt och vet ej vart jag har bild på det tyvärr,jag har plockat i hop pärlor för att göra ett till vitt men det får bli i framtiden annars gillar jag blått mycket också så det blir en hel del armband i den färgen också hittar jag några gammla bilder så sätter jag in dom
Härliga färger i det free-form armbandet som inte är helt färdigt ännu o häftig sjöjungfru.
Använder du någon form av gravyrpenna eller slip då? Graverar du innan du fusat eller efter? eller fusar du i flera omgångar?
Tack Cessy
jag graverar innan jag bränner men en gravyrmaskin och och jag bränner bara en gång.
Oki-doki. Ja att jag frågar är ju för att jag själv ofta fusar/bränner i minst 2-3 gånger. Det är ju av nöden tvunget om jag kantslipar en cabbe eller slipar fram en form t.ex ett hjärta. Fast många gånger handlar det om att jag lägger på fler lager för att jag vill ha mer djup i cabben eller att jag inte blev nöjd med den först eller att jag lägger på en dekal.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
åhhh vad mycket fint du gjort.
Freeform armbanden var ju jätte häftiga och jag älskar ju svart,så vilka som blev mina favoriter är ju inte svårt att gissa
sjöjungfrun var jätte söt och cabbarna jätte fina.
ser fram emot att se mer av dina alster 
Hälsa gärna på mig på Facebook.
wow så skicklig du är lena
! här finns inte en grej som inte är jättesnygg - men liksom många andra faller jag allra mest för dina freeform-armband. jag provade freeform peyote en gång och det var väldigt roligt, men jag har tyvärr inte haft tålamodet att göra om det och försöka bli bättre på att ta ut svängarna med färger och former
aha, gravyr - vad smart! jag såg att det inte var dekaler och tänkte etsning, men undrade då hur du lyckats etsa så snyggt på frihand - den där etskrämen brer ju ut sig lite som den vill när jag håller på med den iaf. vad är det för gravyrmaskin du har, är det en dyr historia eller nåt som finns till överkomligt pris hos typ jula, clas ohlsson eller nåt?

Armbandet i #4 är ju helt underbart! Gillar även dina fusade hängen!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Niwa: Tackar roligt att du gillar det jag gjort och mina svarta, jag är väldigt förtjust i svart som du kanske förstått 
kissidor: Tack för berömmet det uppskattas mycket det kan man alldrig få nog av
ja freeform är en av mina favoriter att göra det blir alldrig tråkigt, etsat har jag villat prova på men jag har inte hafft tillgång till etsnings kräm men det får bli nått för fram tiden man vill ju prova på det messta och det är kul att prova nya saker
Jag använder en dremel till att gravera med och den är inte så fruktat dyr jag har hafft min länge och nu kom den till andvändning igen 
SusannAlg: roligt att du gillar det armbandet det var ett försök att prova på lite andra färger än svart och blått 
WOW!!!!
Helt fantastiska armband! MYCKET snyggt! Ser helt mästerligt ut!!!
Makramé i all ära, men det här…..!!!!!

Glittertind
Fantastiskt fina alster du visar upp. Välkommen hit.
Har du själv gjort mönstren till dina peyotealster? Sjöjungfrun?
Ser fram emot att få beundra mer av dina skickligt gjorda grejor och ta del av hur du gjort dem.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jättesnyggt! Mittenarmbandet i första inlägget samt de graverade fuse-hängena är mina favvisar. Sjöjungfrun är hur cool som helst, jag som inte kan sy pärlor är grymt impad!
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
glittertind tack så mycket ,Makramé har jag bara gjort lätta saker men hadde gärna provat på lite mer men det ser så svårt ut tycker jag
Emo- tacka, nej jag har hittade beskrivningen på sjöjungfrun på nätet och mönsteret på ängeln hittade jag också på nätet jag tror det var ett korsstyngs mönster det var ett tag sedan jag gjorde dom där av att jag inte ricktigt kommer ihåg
och jag har tyvärr inte det bästa minnet pga att jag har en sjukdom som heter harsimoto thyreditis .
ja etsning är väl en bättre lösning om man vill ta bort lite större ytor av dichrot antar jag, men gravyr är nog mycket lättare att få till konturer och liksom "rita" med
armour etskräm som jag använder (provade etchall som finns i en del svenska scrapbookingbutiker tex men det var för lite bett i den tyckte jag) är lite knölig att få tag i ja. har inte hittat den i sverige än (om nån annan har gjort det så säg gärna till
) och det är många av de större firmorna i usa som inte skickar den med flyg pga av nån säkerhetsbestämmelse. bäst är nog om man kan hitta den i england, eller annars hos nån amerikansk e-baysäljare som inte är fullt lika strikt med den där regeln.
hehe, slår vad om att glittertind inte kan hålla sig särskilt länge innan hon bara måste ge sig på freeform 

det låter inte som nån rolig sjukdom att ha lena
, hoppas du har bra medicin som gör det lite lättare!
Oj oj oj, vad mycket fint du har gjort!
Är klart imponerad av allt, men mest utav dina freeform armband
Gillade din lilla sjöjungfru.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Alex05 tackar så mycket freeform är fruktat roligt
Goldenbeadcat tack