Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlsorter
Läst 3126 ggr
Allamej
1

Ny pärla!

Preciosa har släppt sin nya pärla, en 2hålig seed bead!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

flower1
0

Det ser ut som att det går att göra en massa kul med dem Glad!

Här är min hemsida.

Emo
0

Jaaaa, så fina figurer. Oh

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

trettielva
0

Hur coolt som helst!

Marinas Mix
0

Mumsig pärla

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Alex05
0

Ahhh, den är läckerSkrattande

glittertind
0

Fin färg…. och kreativiteten får en kick…

Glad

Glittertind

Mmadeit
0

nån som lyckats hitta VART man kommer kunna köpa den?

Cessy
0

Häftig pärla.

Ingen aning men skulle tippa på att de i alla fall dyker upp hos FMG så småningom.

Allamej
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick mina prover idag, trodde ju att det skulle röra sig om ca 10 gram av varje men ack så fel jag hade. Paketet vägde 687 gram och detta var vad som fanns i, så nu vet ni vad jag ska pyssla med ett tag framöver :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
0

Jätteskoj Allamej o lycka till!Glad

Ser ju att det fanns både rosa o lilaTungan ute o en härlig matte metallic o hematit, så någon får jag nog trots allt köpa o testa senare framöverOskyldig

Emo
0

Alldeles för tidigt - men ska jultomten komma med önskeklapparna, så är det kanske bra han är ute i god tid. Det blir svårt för dina nära och kära att slå den julklappen. Glad De ser ut att kunna ge dig många glada stunder. Grattis!

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Åh, det var inte illa! Ha så skoj.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Mmadeit
0

Wow wad läcker färg uppsättning!!!!

MaMaMade
0

Hej tjejer!

Livet börjar återvända, fortfarande sjukligt lite tid till mina älsklingssysselsättningar, har inte ägnat mig åt ngn hobby mer än att odla grönsaker i somras, på över 1 år nu. Men suget finns o jag ser ljuset…en bit bort iaf.

De där pärlorna ser bara sååå roliga ut…fick ett otroligt habegär! Ser fram emot att få beställa ett gäng så småningom! O naturligtvis att se ngn tjusig kreation av Allamej! Glad

Allamej
0

Ja min skalle bara surrar av idéer, och just dom här behöver tomten inte bry sig om, Jag har önskat mig ljus och prenumerationer som vanligt :D

Love-
0

snygg pärla

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

MaMaMade
0

Var får man tag i den enklast? *Jättesugen*!

Mmadeit
0

jag har ÄN sålänge bara hittat den på ett ställe och det är här

kan man vänta så komemr ialalfall beadedjewlery få in den i samma 2 färger här under hösten har hon sagt…

MaMaMade
0

Tack Mmadeit (kul att "se" dig igen)! Slipper helst beställa utomlandsifrån…har en beställning på ett lapptäcke o det är det här med tullen (köper tygerna från USA, är stammis i en butik där). Får väl tjåå mig tills den kommer till Svea Rike…o i fler, lite roligare färger.

Mmadeit
0

men seddu det är INGEN tull från tjeckien… eu land ;-)

MaMaMade
0

Mmm…o det är bra…men fortfarande lite tråkigt med bara 2 färger o även om jag gillar kristall o svart så tar jag gärna ut svängarna när det gäller pärlorna! Tungan ute

Mmadeit
0

mmm då får vi vänta alla färger är inte släpta i handeln ännu…

MaMaMade
0

*Blää*! Avskyr att vänta, har inget tålamod alls…