Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: evenemangtillställningar
Läst 1993 ggr
Fru-Parla
1

Pärlträff i Blekinge 19 november 2011

Blekinges första pärlträff!

NU är det dax!
Lördagen den 19 november mellan kl 11.00-22.00 träffas vi på ABF, Kungsgatan 2 i Ronneby.
Lokalen har plats för 35 deltagare. Den ligger på andra våningen, tyvärr finns det ingen hiss.
… Kostnaden är 75 kr per deltagare, i priset ingår kaffe/the, fikabröd och frukt.
Du får betalningsinfo via mail när du anmält dej. Kostnaden för träffen betalas in i förskott senast 7 november, efter betalning är anmälan bindande och betalas endast tillbaka om hela träffen blir inställd.
Anmälan om deltagande för du via FB eller mail till karin@fruparla.se.

Det finns kök med 1 st micro  och 2 spisplattor för dej som inte vill gå ut och äta på stan. Lokalen ligger centralt i Ronneby (vilket allt gör i princip) så det är gångavstånd till restaurangerna.
Det finns 17 st parkeringsplatser på gården. Kommer du med tåg så försöker vi fixa hämtning vid stationen.

Jag kommer att ha med mig en del av mitt sortiment. Är du intresserad workshop i kumihimoflätning eller att göra olika armband av läderremmar, så ordnar vi det. Skriv i så fall i din anmälan vad du är intresserad av. Är det någon av er som tänker komma som vill hålla i någon workshop så meddela mig fortast möjligt.

Nu har hoppas jag på många anmälningar så vi blir ett stort och glatt gäng som träffas och pärlor dagen lång!

Välkomna till Blekinges första pärlträff!
Karin

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

Cessy
0

Jag kommer givetvis gärna. 3 mil till en pärlträff är ju närmast en lyx. Hoppas vi blir några till dock.

Love-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

för långt borta tyvärr

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Cessy
0

Du kan ta tåget Love om du har svårt o ordna skjuts. Då hämtas du vid stationen.

Fru-Parla
0

Än finns det tid och plats kvar till pärlträffen i Ronneby 19 novGlad

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!